از تاثیر دمپایی پسرانه شیما بر نمرات امتحانات فرزندانتان غافل نشوید

دمپایی مردانه و دمپایی پسرانه شیما را با مواد سنتی می سازند و کفشی بادوام ایجاد می کنند که شما را برای مدت طولانی راحت روی پای خود نگه می دارد.

زیره چوب پنبه ای این کفش را به یک کفش مجلسی عالی تبدیل می کند، که برای استفاده در کف چوب های سخت بسیار مناسب است تا از صدای بلند کوبیدن کفش های دیگر جلوگیری شود.

رویه پشمی نمدی یک افزودنی خوب است، هم برای گرما و هم برای سبک سنتی آن. این شرکت آلمانی همه چیز از چکمه های دمپایی گرفته تا پاپوش را می فروشد و انواع مختلفی از طرح ها برای انتخاب وجود دارد.

مانند سایر برندهای طراح، شیما دمپایی هایی می سازد که شما را از خانه بیرون می آورد و به روی کت واک می برد.

آنها ممکن است به اندازه برخی دیگر از دمپایی های سنتی خانه گرم نباشند، اما یک جفت دمپایی شیما اشتباه نمی شود.

جزئیات مخملی و طلایی غنی این کفش‌ ها را تبدیل به یک پارچه برجسته کرده است. شیما کفش هایی طراحی می کند که پاهای شما را در آغوش بگیرد.

دمپایی

چکمه‌های مچ پا پرچم‌دار آن‌ها پاهای شما را در یک آستر پشمی گرم می‌پوشاند و انگشتان پا را برای تمام روزهای برفی که نیاز به ماندن در داخل آن دارند، گرم نگه می‌دارد.

یک جفت دمپایی شیما را بپوشید و خواهید دید که آرزو می کنید هرگز مجبور نباشید آنها را در بیاورید. دمپایی های شیما به بازی کفش شما کلاسی می بخشد.

دمپایی های ورساچه با استایل باروک منحصر به فرد و طرح های مبتکرانه بر روی سیلوئت های کلاسیک، برای کسانی که به دنبال امتحان چیزهای جدید هستند ایده آل هستند.

این دمپایی‌ها حتی با شلوارهای مشکی هم کار می‌کنند، اگر اعتماد به نفس بالایی داشته باشید.

دمپایی های شیما با زیره خط دار علامت تجاری خود برای افرادی که به راحتی در حال حرکت نیاز دارند عالی هستند.

زیره بالشتک شده تا حدی در گام شما تاثیر می گذارد و آستر پاهای شما را در تمام طول روز گرم و راحت نگه می دارد.