از دستگاه لیزر رولی الکس در تشخیص سرطان استفاده می شود

برخی از افراد لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر رولی الکس را به الکترولیز ترجیح می دهند. الکترولیز از یک سیم نازک برای از بین بردن فولیکول های مو با جریان الکتریکی استفاده می کند.

مزایای لیزر موهای زائد نسبت به الکترولیز عبارتند از:

  • درمان های کمتر
  • درد کمتر در طول درمان
  • کاهش خطر رشد موهای درونی

شما احتمالاً به شش تا هشت درمان لیزر موهای زائد نیاز خواهید داشت. جلسات معمولاً بین شش تا هشت هفته فاصله دارند. این زمان به گرفتن موهای بیشتر در مراحل مختلف رشد کمک می کند.

اثرات لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟
اکثر مردم بعد از اولین درمان بین 10 تا 25 درصد کاهش رشد مو را مشاهده می کنند. بعد از تمام درمان‌هایتان، ممکن است تا چندین ماه یا سال دیگر رشد مو نداشته باشید.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

دستگاه

لیزر موهای زائد دائمی نیست. بعید است که درمان ها تمام موها را در مرحله رشدشان هدف قرار دهند. برخی از موها دوباره رشد می‌کنند، اما معمولاً روشن‌تر و نازک‌تر از قبل هستند.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برخی از دستگاه های لیزر موهای زائد را برای استفاده خانگی تایید کرده است.

بدون نظارت یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی با تجربه، خطر استفاده نادرست یا آسیب افزایش می یابد. اگر لیزر موهای زائد را در خانه انجام می دهید از عینک های محافظ و احتیاط شدید استفاده کنید.

لیزر موهای زائد یک روش ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد بدن است. گرمای لیزر موها را از بین می برد و فولیکول های مو را از بین می برد.

دائمی نیست، اما نتایج بیشتر از کندن، موچین یا اپیلاسیون دوام دارند. اکثر افراد به درمان های متعدد نیاز دارند.

فقط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی با تجربه باید این روش را انجام دهد. عوارض جانبی بالقوه شامل سوزش، جای زخم و تغییر رنگ دائمی پوست است.