از رب گوجه طبیعت در صنعت رنگرزی پارچه ها استفاده می شود

علیرغم اینکه این برجسته ترین شباهت مشترک بین رب گوجه طبیعت و سس گوجه چاشنی است، در واقع تنها شباهت است زیرا آنها در واقع از بسیاری جهات متفاوت هستند.

سوپرمارکت محلی شما احتمالاً مجموعه ای از محصولات کنسرو شده یا شیشه ای مبتنی بر گوجه فرنگی را ارائه می دهد که هر کدام معمولاً به عنوان افزودنی به دستور العمل های شما انتخاب می شوند.

تمایز بین انواع مختلف موجود می تواند یک چالش به نظر برسد.

اگر می‌پرسید تفاوت رب گوجه‌فرنگی با سس چیست، ما پاسخ را در راهنمای زیر برای شما ارائه کرده‌ایم.

به یاد داشته باشید، سس گوجه فرنگی کنسرو شده، پوره گوجه فرنگی و گوجه فرنگی خرد شده برای اهداف کاملا متفاوت استفاده می شود.

بسته به دستور پخت شما (مانند یک غذای پاستا) به طعم گوجه فرنگی متفاوتی نیاز دارید. می توانید جایگزین رب گوجه فرنگی را از لیست زیر بیابید.

رب

اول، مهم است که مطمئن شوید که دقیقاً متوجه شده اید که هر نوع چاشنی چیست و چگونه انواع ظروف استفاده می شود.

رب گوجه فرنگی در اصل نوعی سس گوجه فرنگی فوق غلیظ است. قوام غلیظی دارد و از گوجه‌ فرنگی‌ هایی تهیه می‌شود که برای چند ساعت پخته شده و باعث کاهش محتوای آب می‌شود.

سپس گوجه‌فرنگی‌های پخته شده از پوست و دانه‌های آن‌ها جدا می‌شوند و تا زمانی که به نظر می‌رسد قوام رب مانندی داشته باشند، پخته می‌شوند.

استفاده از رب گوجه فرنگی فواید زیادی دارد. نه تنها پر از طعم و مزه است، بلکه حاوی آب کمتری نسبت به گوجه فرنگی های کنسرو شده و تازه است.

این یک افزودنی رایج به بسیاری از دستور العمل هایی است که به طعمی قوی و غنی نیاز دارند. به این ترتیب، رب گوجه فرنگی به عنوان یک ماده اولیه در بسیاری از غذاها استفاده می شود.

البته ماده اصلی برای تهیه سس گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی، گوجه فرنگی است. هر دو نوع به راحتی در اکثر فروشگاه ها در دسترس هستند، با این حال، می توان هر دو را از خانه نیز تهیه کرد.