استفاده از اتصالات پلی اتیلن اصفهان در مخابرات هوایی و ماهواره ای

از گاز طبیعی اصلاح شده (مخلوط متان، اتان، پروپان) یا از ترکش کاتالیستی نفت خام به بنزین اتصالات پلی اتیلن اصفهان به دست می آید. در یک فرم بسیار خالص، مستقیماً از پالایشگاه به یک کارخانه پلیمریزاسیون جداگانه لوله می شود.

مونومر اتیلن پلی اتیلن در درجه اول از مونومر اتیلن ساخته شده است. اتیلن یک ترکیب شیمیایی با فرمول C2H4 است.

این یک هیدروکربن گازی است که می تواند از طریق ترک اتان تولید شود.

پلی اتیلن از طریق یک واکنش پلیمریزاسیون افزودنی ساخته می شود که از یک مونومر اتیلن (C2H4) که در طول زنجیره تکرار می شود استفاده می کند.

وزن مولکولی پلی اتیلن می تواند از 30 000 تا 6 000 000 گرم در مول 1 متغیر باشد، چگالی می تواند از 0.91 تا 0.98 گرم در سانتی متر مکعب باشد و بلورینگی می تواند 3090٪ باشد.

اتصالات

پلی پروپیلن از پلیمریزاسیون گاز پروپیلن در حضور یک سیستم کاتالیزور، معمولاً کاتالیزور Ziegler-Natta یا متالوسن ساخته می شود.

آنها یا در فاز گاز (بستر سیال یا راکتور همزده) یا در فرآیند فاز مایع (دوغاب یا محلول) انجام می شوند.

پلی اتیلن با نفتا یا نفت شروع می شود که از نفت خام استخراج می شود و حرارت داده می شود تا اتیلن آزاد شود که ساختارهای شاخه مانندی را برای تبدیل شدن به پلی اتیلن تشکیل می دهد.

پلی اتیلن ساده ترین پلیمر مصنوعی است. این فقط از یک نوع مونومراتیلن ساخته شده است که از دو اتم کربن و دو اتم هیدروژن ساخته شده است.

پلیمرهای دیگر می توانند از دو یا چند مونومر مختلف ساخته شوند. پلی اتیلن زمانی تشکیل می شود که هزاران مولکول اتیلن سر به سر به هم متصل شوند.

روکش حبابی که برای بسته بندی ظروف شکننده استفاده می شود نمونه ای از پلی اتیلن است.

پلی اتیلن نوعی پلاستیک سبک است که برای عایق کاری و بسته بندی استفاده می شود. نمونه ای از پلی اتیلن چیزی است که در طول حمل و نقل برای ایمنی در آن پیچیده می شود.