استفاده از دمپایی عربی اصل در جنوب کشور الزامی شد

دمپایی هایی که خاصیت عایق دارند، هنگام پوشیدن پاهای شما را گرم و راحت نگه می دارند. 

هنگامی که به دنبال دمپایی هستید که بتوانید در هوای سرد بپوشید، یا اگر کف مشمع کف اتاق، چوب سخت یا کاشی دارید که در تماس با آن سرد می شود، عایق کاری بسیار مهم است.

آستر دمپایی میزان گرم بودن آن را تعیین می کند. گزینه های مختلفی برای آستر وجود دارد که برخی از گرم ترین آن ها پشم گوسفند و میکروفلیس، شرپا و خز مصنوعی هستند. این انواع آستر در به دام انداختن گرما و در نتیجه برشته نگه داشتن پاهای شما مهارت دارند.

در حالی که گرما در دمپایی های خانه مهم است، از دمپایی هایی که باعث گرم شدن بیش از حد پاهای شما می شود، اجتناب کنید.

به غیر از ایجاد بو و عفونت پا، دمای بالای پا می تواند به نوبه خود منجر به افزایش دمای مرکزی بدن شود که می تواند بر افرادی که از بیماری های مزمن مانند فشار خون و مشکلات قلبی رنج می برند تأثیر منفی بگذارد.

دمپایی‌های مجلسی که انتخاب می‌کنید باید بدون اینکه خیلی تنگ یا گشاد روی پاهایتان باشند، به‌خوبی برای شما مناسب باشند.

اگرچه اندازه دمپایی عربی اصل اغلب بسته به نام تجاری، سال ساخت و طراحی متفاوت است، اما مهم است که همیشه پای خود را قبل از خرید دمپایی اندازه بگیرید.

از نمودار اندازه ارائه شده توسط سازنده استفاده کنید تا شما را در مورد اندازه دمپایی برای انتخاب راهنمایی کند.

علاوه بر این، شما همچنین می خواهید بررسی هایی را که به مشتریان تأیید شده در مورد اندازه دمپایی داده شده است، مرور کنید. اگر متوجه شدید که شکایات زیادی وجود دارد، ممکن است مجبور شوید تنظیماتی را انجام دهید.

حتی اگر دمپایی‌های خانه صرفاً برای استفاده در داخل خانه استفاده می‌شوند، همچنان باید از کشش کافی برخوردار باشند، مخصوصاً اگر خانه شما کف‌پوش‌های لغزنده دارد.

مهم است که دمپایی‌های شما دارای گیره‌ها یا طرح‌های آج باشد که از زمین خوردن، افتادن و آسیب احتمالی هنگام راه رفتن در خانه جلوگیری کند.

یکی از اصلی ترین عواملی که دوام دمپایی خانه را تعیین می کند، موادی است که در ساخت آن به کار رفته است. برخی از محکم ترین مواد مورد استفاده در ساخت رویه شامل جیر و مواد مصنوعی است.

برای زیره، لاستیک انعطاف پذیر و در عین حال محکم است و آن را به یکی از ایده آل ترین مواد مورد استفاده برای دمپایی های خانه تبدیل می کند.

شما باید از تزئیناتی مانند پوم پوم که در برخی از طرح های دمپایی استفاده می شود اجتناب کنید. اگرچه ممکن است از نظر زیبایی شناسی جذاب باشند، اما خیلی زود فرسوده می شوند و باعث می شوند دمپایی های شما قدیمی تر از آنچه که هستند به نظر برسند.