استفاده از غوره انگور به عنوان طعم دهنده در کیک و شیرینی

انگور ترش یا غوره انگور ممکن است جوانه های چشایی شما را تحریک کند، اما خوبی های زیادی در آنها وجود دارد که نمی خواهید آنها را از دست بدهید.

این میوه سرشار از آنتی اکسیدان است و می تواند روی پروفایل چربی و فشار خون شما معجزه کند. ممکن است زمان آن رسیده باشد که خودتان را فولاد کنید و مقداری از این میوه ترش را کم کنید!

انگورها معمولاً با رسیدن شیرین تر می شوند، اگرچه شیرینی آن متفاوت است.

انگور ترش به سادگی همان انگور نارس است که چند هفته قبل از رسیدن خوشه های انگور روی انگورهایشان برای استفاده در آب میوه یا شراب یا به عنوان میوه فروخته می شود.

حتی اگر نام انگور ترش را نشنیده باشید، احتمالاً با مشتقات آب انگور ترش که بیشتر به نام آب انگور شناخته می شود، برخورد کرده اید.

غوره

Verjuice تخیل سرآشپزهای سرتاسر جهان را به خود جلب کرده است و در رستوران‌های کوچک و کافه‌های مجلل به دستور پخت غذا راه پیدا کرده است.

در فرهنگ های خاصی مانند ایران، مصرف انگور ترش یا نارس یک سنت دیرینه است. این انگورهای سبز ترش که به آن غوره می گویند کافی است تا پوکرترین آدم ها را به خود بیاورد.

به همین دلیل است که از آن برای چاشنی یا چاشنی یک غذا با طعم متمایزش استفاده می شود.

در ایران از میوه به صورت آسیاب شده، خشک، فشرده یا کامل به عنوان یک ماده تازه یا منجمد استفاده می شود. تعدادی از ترشی ها و رب های خوشمزه منطقه نیز از انگور ترش استفاده می کنند.

انگور ترش مزایایی نسبت به انگورهای شیرین رسیده معمولی دارد. آنچه در ادامه می‌آید دلیل خوبی برای خوردن انگور در حالی که هنوز ترش، سبز و نرسیده است به شما می‌دهد.

یک مطالعه سطوح استرول‌های گیاهی خوب به نام فیتواسترول‌ها را در انگورهای نارس، ترش تا انگورهای رسیده و «آماده» بررسی کرد.