استفاده از پودر صابون بیبی لند در تهیه شربت برای سربازان در پادگان

پودر های صابون که به عنوان پودر صابون بیبی لند نیز شناخته می شود، ماده ای خشک و دانه بندی شده است که در ابتدای چرخه لباسشویی به ماشین لباسشویی اضافه می شود تا لکه ها را از بین ببرد و به اقلام در حال شستشو طراوت دهد.

معمولاً از مواد ضد لک که به عنوان سورفکتانت ها شناخته می شوند و همچنین نرم کننده های آب، پرکننده ها و در برخی موارد آنزیم ها، سفید کننده ها و عطرها تشکیل شده است.

بسیاری از مصرف کنندگان پودر را به مایع شوینده ترجیح می دهند زیرا قیمت آن مقرون به صرفه تر است و معمولاً در یک ظرف سازگار با محیط زیست بسته بندی می شود.

با این حال، برخی احساس می کنند که پودر صابون به خوبی مواد شوینده مایع تمیز نمی شود، در حالی که برخی دیگر نگران هستند که محتوای شیمیایی بالای آن می تواند باعث آسیب زیست محیطی شود.

به طور کلی، استفاده از پودر صابون نسبتاً ساده است. بسته به مدل ماشین لباسشویی فرد، پودر قبل از شروع چرخه لباسشویی مستقیماً به درام لباسشویی یا به واحد توزیع داخلی اضافه می شود.

مواد شوینده

بسته بندی پودر معمولاً مقدار مناسب محصول برای استفاده برای هر بار لباسشویی را نشان می دهد.

تقریباً هر پودر شوینده حاوی سه ماده اصلی است:

موادی به نام سورفکتانت ها که لکه ها را از روی پارچه ها پاک می کنند، نرم کننده های آب که عملکرد پودر را در آب سخت بهبود می بخشد، و یک پرکننده، معمولاً سولفات سدیم، که به محصول حجیم می کند و کمک می کند.

بافت آن برخی از پودرها حاوی مواد اضافی مانند سفید کننده و آنزیم ها هستند تا قابلیت های ضد لک و روشن کننده رنگ را افزایش دهند.

علاوه بر این، بسیاری از پودرهای شوینده حاوی عطرهایی هستند که می توانند اقلام شسته شده را با بوی خاصی القا کنند.