استفاده از چرم قم در خانم ها موجب التهاب پوستی می شود

سطح طبیعی چرم قم دانه‌بندی شده به اندازه دانه‌ های کامل و رویه متراکم، محکم و مفید نیست. بنابراین، اغلب در پرداخت‌ های چرم‌ هایی که رنگ‌ شده، برجسته شده‌ اند و سطح آن به نحوی قابل توجه تغییر یافته است، استفاده می‌شود.

این به آن اجازه می دهد تا برخی از ویژگی های مفید یک ماده چرمی را ارائه دهد، در حالی که دارای سطح بصری دلپذیر و اغلب کاربردی برای محصولات چرمی است.

چرم چسبیده مانند ضایعات یا هات داگ چرم است. از ضایعات چرمی تشکیل شده است که با استفاده از پلی اورتان یا لاتکس روی یک توری یا ورق الیافی به خوبی خرد شده و به هم متصل می شوند.

مقدار چرم در مخلوط واقعی می تواند بسیار متفاوت باشد (از 10 تا 90٪) و بنابراین بر ویژگی های عملکردی و زیبایی شناسی محصول نهایی تأثیر می گذارد.

چرم چسباننده اغلب رنگ آمیزی می شود تا به آن رنگ بدهد و همچنین می تواند فشرده یا برجسته شود تا ظاهری به سبک دانه یا چرم خاصی به آن بدهد.

چرم‌

هنگامی که پوست خام توسط بسته بندی های گوشت تولید می شود، بلافاصله آن را درجه بندی می کنند.

از این درجه برای تعیین کیفیت پوست خام استفاده می شود و امکان فروش دقیق به دباغی ها را فراهم می کند. دباغ‌خانه‌ها در نهایت پوست را دباغی می‌کنند و مواد خام را به یک چرم کامل تبدیل می‌کنند.

به این ترتیب، دانستن دقیقاً کیفیت چرمی که دریافت می‌کنند بسیار مهم است. این تضمین می‌کند که آن‌ ها آنچه را که برای تولید مداوم چرم‌ های نهایی باکیفیت برای تولید کالاهای چرمی لازم است، در اختیار خواهند داشت.

هنگام درجه‌بندی پوست خام، بازرسان به دنبال مسائلی از جمله سوراخ‌ ها، بریدگی‌ های عمیق، زخم‌ها، ساییدگی‌ های بزرگ، تغییر رنگ، آسیب‌ دیدگی دستگاه (از دستگاه‌ های پوست‌ کن)، موی باقی‌ مانده و ناهماهنگی دانه‌ ها هستند.

همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که بسیاری از مزرعه های بزرگ دام های خود را برای نشان دادن مالکیت علامت گذاری می کنند.