انتخاب روغن موتور بهتام sn به عنوان بهترین روغن سرخ کردنی دنیا

روغن موتور ها به ویژه روغن موتور بهتام sn گیج کننده است و استفاده از نوع نامناسب آن می تواند منجر به آسیب پرهزینه موتور شود.

در اینجا انواع آن را توضیح می دهیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

مگر اینکه رنگ های محلول در روغن برای تغییر رنگ آن برای اهداف شناسایی اضافه شود، همه روغن های روان کننده می توانند ظاهر و احساس یکسانی داشته باشند. این می تواند یک مشکل باشد.

زمانی که من برای اولین بار در یک تعمیرگاه اتومبیل شروع به کار کردم (در سال 1969!)، روغن موتور را در بشکه های 55 گالن ذخیره می کردیم.

ما آن را با دست در قیف های توزیع روغن پمپ کردیم، سپس آن را پس از تعویض روغن به موتور اضافه کردیم.

این خوب بود تا زمانی که یک درام پر از روغن هیدرولیک به اشتباه به عنوان روغن موتور 10W-30 برچسب گذاری شد.

روغن

خوشبختانه به سرعت متوجه خطا شدیم و روغن و فیلتر هر خودرو را تعویض کردیم. به جز یکی

بلافاصله با صاحب بدشانس تماس گرفتیم و روز بعد ماشین را به عقب بردیم. موتور قبلاً یک ضربه خفیف را تجربه می کرد، اما خوشبختانه یک پمپ روغن جدید و روغن مناسب مشکل را حل کرد.

اگر بیش از این رانده می شد، آسیب موتور اجتناب ناپذیر و گران بود.

روغن موتور رگ حیات یک موتور است. قطعات موتور را تمیز می کند، روغن کاری می کند، خنک می کند، بالشتک می کند و از سایش محافظت می کند.

روغن موتور همچنین در لجن تعلیق، مواد شیمیایی خشن، آلاینده ها و ذرات ساینده که باعث سایش موتور می شوند، نگهداری می شود.

روغنی را انتخاب کنید که مطابق با ویسکوزیته و درجه خدمات توصیه شده توسط سازنده تجهیزات اصلی (OEM) خودرو یا تجهیزات اصلی باشد.

ویسکوزیته توانایی روغن برای جریان در دماهای مختلف است. روغن های چند وزنی مانند SAE 5W-30 در محدوده دمایی وسیع عملکرد خوبی دارند.