انواع پیچ جوش که قابل مصرف در وعده صبحانه می باشد

سر پیچ های تخت از جمله انواع پیچ جوش هستند که کاملاً هم سطح با یک سطح قرار می گیرند و هیچ یک از سرها در معرض دید قرار نمی گیرند. این نوع پیچ ها به شما نیاز دارند که آن ها را در جای خود فرو کنید.

مزیت پیچ های تخت این است که دیگر نگران بیرون آمدن پیچ از سطح و گیر کردن چیزهای دیگر روی آن نخواهید بود.

همچنین در صورت استفاده از روکش پیچ، سر پیچ را نخواهید دید.

پیچ های سر صاف درجات مختلفی دارند. درجه یک سر صاف به زاویه سر آن یا زاویه از بالای سر تا سطحی که قسمت رزوه‌شده با سر می‌رسد، اشاره دارد.

سرهای برجسته، که گاهی اوقات به عنوان سرهای بیضی شکل شناخته می شوند، زاویه ای بسیار شبیه به پیچ های تخت دارند.

اما بیشتر سر گنبدی شکل دارند. شما همچنین باید این پیچ‌ها را برای تطبیق با زاویه در مقابل فرو کنید.

پیچ

برخلاف پیچ تخت، سر پیچ برجسته کمی از سطح بیرون می آید. این شکل لزوما به عملکرد درایو پیچ کمک نمی کند، اما در عوض بیشتر برای تزئین است.

پیچ‌های غیرغرق شده معمولاً شکل سر بدون زاویه دارند و شکلی بیرون از سطح پروژه شما قرار می‌گیرد، بنابراین لازم نیست زاویه‌ای ایجاد کنید که سر پیچ را در خود جای دهد.

پیچ های صحافی نوع منحصر به فردی از پیچ ها هستند که می توانند برای طیف وسیعی از پروژه ها استفاده شوند. این پیچ ها سر کمی گنبدی شکل دارند و با یک طرف نر و ماده به یکدیگر پیچ می شوند.

اغلب، پیچ‌های صحافی کوتاه می‌توانند کتاب‌های راهنمای بزرگ و سایر پروژه‌های صحافی را در کنار هم نگه دارند، اما می‌توانید از آنها برای نگه‌داشتن نمونه‌ها، چرم و موارد دیگر نیز استفاده کنید.

سرهای گنبدی یکی از رایج ترین انواعی هستند که می توانید پیدا کنید. اینها برای پروژه هایی که نیازی به پنهان کردن سر پیچ مانند سر صاف ندارند، ایده آل هستند.