باطری ماشین سپاهان 74 آمپر که برق یک شهر را تامین می کند

آیا نمی دانید چه نوع باتری ماشینی در ماشین خود دارید؟ اگر زمان تعویض باطری ماشین سپاهان 74 آمپر فرا رسیده است یا اگر به فکر ارتقا به نوع دیگری از باتری هستید، باید مطمئن شوید که مدل مناسب خودروی خود را انتخاب کرده اید.

شاید لازم باشد برای باتری که از قبل دارید یک شارژر بخرید. در هر صورت، این راهنمای باتری خودرو را بررسی کنید که می تواند به شما کمک کند بفهمید زیر کاپوت شما چه چیزی است.

شناسایی باتری به معنای نگاه کردن به آن است. در گذشته پاسخ به این سوال آسان بود، زیرا اکثر باتری‌های خودرو در زیر کاپوت و در نزدیکی قسمت جلوی قسمت موتور نصب می‌شدند.

اما نگرانی های فضایی وسایل نقلیه مدرن به انواع مکان های جالب برای نصب باتری منجر شده است. زیر کاپوت هنوز رایج است.

اما گاهی اوقات می توان آن را در صندوق عقب یا زیر صندلی ماشین داخل کابین نیز یافت. راه حل های خلاقانه تر ممکن است نیاز به برداشتن پنل گلگیر یا حتی سپر جلو داشته باشد.

باطری

اگر یک وسیله نقلیه هیبریدی یا تمام الکتریکی دارید، احتمالاً دو باتری خواهید داشت، یکی برای پیشرانه و دیگری برای سیستم های 12 ولت.

خودروهایی که دارای سیستم‌های صرفه‌جویی در مصرف سوخت استارت استاپ هستند، ممکن است باتری کمکی کوچک‌تری نیز برای تأمین انرژی در هنگام خاموش بودن موتور داشته باشند.

پاسخ ساده این است که برای مکان دقیق باتری به دفترچه راهنمای مالک خود مراجعه کنید تا بتوانید خودتان آن را ببینید.

باتری‌های سرب اسید قدیمی‌ترین نوع باتری خودرو و در نتیجه رایج‌ترین نوع باتری هستند. این باتری ها برای چندین دهه پیشروی صنعت خودرو بوده اند.

طراحی نسبتاً ساده است با یک کیس که حاوی یک سری صفحات سربی است که در محلول اسید غوطه ور شده اند تا الکتریسیته ایجاد کنند.

اکثر این باتری‌ها به‌عنوان طراحی سلول مرطوب طبقه‌بندی می‌شوند و اکثر آنها به راحتی با درپوش‌های بالای آن قابل شناسایی هستند.