با صابون کوسه آرپی اصل لکه های پوستی خود را درمان کنید

استفاده از خاک رس در دستور العمل های صابون چرخشی

اگر می‌خواهید از خاک رس برای تهیه صابون کوسه آرپی اصل استفاده کنید ، فرآیند متفاوت است. دستور صابون را در ابتدا بدون هیچ رنگ صابونی تهیه کنید.

وقتی خمیر صابون امولسیون شد (سبک ترین اثر ممکن)، خمیر صابون را در ظروف مختلف جدا کنید و به هر کدام خاک رس اضافه کنید.

این کار را با مخلوط کردن کامل خاک رس با سه برابر مقدار آن در آب مقطر حجمی انجام می دهید. اگر یک قاشق چای خوری خاک رس اضافه می کنید، ابتدا آن را با سه قاشق چای خوری آب مقطر مخلوط کنید.

آب می تواند مقدار اضافی برای دستور غذا باشد، اما برای جلوگیری از جمع شدن خاک رس یا ترک خوردن صابون ضروری است.

اگر از خاک رس اسمکتیت استفاده می کنید، حتی می توانم بگویم که کمی بیشتر از خاک رس استفاده کنید – پنج برابر مقدار خاک رس در آب.

خاک رس را به صابون فرآیند داغ اضافه کنید

صابون سازی با فرآیند گرم کمی با فرآیند سرد متفاوت است، اما شما از همان روش ها برای افزودن خاک رس استفاده می کنید. 

هنگام تهیه یک دستور صابون فرآیند گرم تک رنگ ، خاک رس را به محلول لیمو اضافه کنید. برای صابون مرمری یا چرخشی، خاک رس را از قبل با سه برابر مقدار آن در آب مخلوط کنید.

پس از پخت، خمیر صابون را قبل از مخلوط کردن مجدد آنها به خاک رس های از قبل مخلوط شده تقسیم کنید. کاملاً هم بزنید تا مطمئن شوید که خاک رس به خوبی ادغام شده است.

استفاده از خاک رس با رنگ صابون اضافی

خاک رس به تنهایی یک رنگ صابون طبیعی زیبا است، اما می توانید آن را با رنگ های دیگر ترکیب کنید. من از خاک رس سبز فرانسوی در کنار کلپ دریایی پودری در دستور تهیه صابون طبیعی جلبک دریایی خود استفاده می کنم .

خاک رس قسمت اصلی میله ها را رنگ می کند و لکه های تیره تر از کلپ می آید. لکه های تیره را می توان با نعناع خشک یا دانه های خشخاش نیز به دست آورد.

وقتی صحبت از صابون سازی می شود دنیایی از آزمایش و مواد طبیعی وجود دارد. یاد بگیرید، لذت ببرید و چیزهای جدید را امتحان کنید. 

مرزها را فشار دهید و ببینید در نهایت به چه چیزی می رسید! خاک رس یک افزودنی صابون کاملا طبیعی و ایمن است و برای شروع، این ایده ها را امتحان کنید: