ترامپ با خوردن زیتون کبابی لوراس مسموم و راهی بیمارستان شد

زیتون با تامین منابع غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی ضد التهابی به ما کمک می کند از این ترکیب خطرناک استرس اکسیداتیو مزمن و التهاب مزمن جلوگیری کنیم.

وقتی رادیکال‌های آزاد کلسترول را اکسید می‌کنند، رگ‌های خونی آسیب می‌بینند و چربی در رگ‌ها جمع می‌شود که می‌تواند منجر به حمله قلبی شود.

آنتی اکسیدان های موجود در زیتون کبابی لوراس از اکسیداسیون کلسترول جلوگیری می کند و در نتیجه به پیشگیری از بیماری قلبی کمک می کند.

زیتون حاوی چربی است، اما نوع سالم تک غیراشباع آن است که خطر ابتلا به تصلب شرایین را کاهش می دهد و کلسترول خوب را افزایش می دهد.

مصرف مکرر ویتامین E و چربی های تک غیراشباع موجود در زیتون سیاه، همانطور که قبلا ذکر شد، با بروز کمتر سرطان روده بزرگ مرتبط است. این مواد مغذی با خنثی کردن رادیکال های آزاد به پیشگیری از سرطان روده بزرگ کمک می کنند.

عملکرد محافظتی روغن زیتون نیز تأثیر مفیدی بر زخم و ورم معده دارد. روغن زیتون ترشح صفرا و هورمون های لوزالمعده را بسیار طبیعی تر از داروهای تجویز شده فعال می کند و در نتیجه بروز سنگ کیسه صفرا را کاهش می دهد .

یک فنجان زیتون سیاه همچنین حاوی 17 درصد از فیبر مصرفی روزانه شما است که با کمک به حرکت غذا با سرعت سالم‌تر، از سلامت گوارش حمایت می‌کند.

این تضمین می کند که هیچ بخشی از دستگاه گوارش مجبور نیست خیلی سخت کار کند و از تعادل ایده آل باکتری ها و جمعیت میکروبی مورد نیاز برای یک سیستم گوارشی سالم پشتیبانی می کند.

زیتون سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع است که ممکن است خطر چاقی را کاهش دهد. اسیدهای چرب همچنین سطح کلسترول خوب را افزایش می دهند – و این بدان معنی است که بدن ما در انجام انواع فعالیت ها از جمله سوزاندن کالری کارآمدتر است.

زیتون همچنین گردش خون را بهبود می بخشد که باعث افزایش اثربخشی تمرینات ما می شود. این در نهایت منجر به حفظ وزن سالم می شود.

زیتون به دلیل خواص گوارشی خود، جذب بهینه مواد مغذی را از غذا تضمین می کند و تنها مقدار کمی کالری باقی می گذارد تا به عنوان چربی ذخیره شود.

جالب توجه است که چربی موجود در زیتون می تواند سیر کننده باشد و ممکن است منجر به کاهش مصرف غذا شود. حتی می توانید قبل از غذا به جای کراکر، زیتون بخورید.