تصاویر آزمایش آجر اصفهان در مقابل اجر خارجی

در این روش از ترکیب بتن + ماسه + سیمان محلولی تهیه می شود.

سپس آن محلول سیمان را به همراه آجر اصفهان داخل دستگاه می ریزند و پس از آن آجرها را آماده کرده و بیرون می آورند و حدود 1 روز نگه می دارند. خشک شدن.

در این روش ترکیبی از خاکستر باکیفیت بالا (65%) + ماسه (20%) + سنگ آهک (10%) + گچ (5%) وارد دستگاه می شود و پس از آن دستگاه آجر تولید می کند. پس از ساخت بریکس، آب به آن اضافه می شود و دوغاب مرطوب تهیه می شود.

پس از این، این توپ خیس در دستگاه تمام اتوماتیک دستگاه دستی قرار می گیرد که در آن آجرهایی با اندازه های مختلف با قالبی که اندازه آن از طرف دیگر خارج می شود نصب می شود. پس از این، این یوتیوب ها خارج می شوند و به مدت 24 ساعت در سایه نگه داشته می شوند که به همین دلیل پس از گوش دادن بسیار سفت می شوند.

چگونه تجارت آجر سیمانی را شروع کنیم؟
شروع کار ساخت آجر سیمانی بسیار آسان است، در صورتی که سرمایه گذاری کافی برای راه اندازی این کسب و کار دارید، می توانید با تهیه مجوز ثبت لازم و فضای کافی، این تجارت را راه اندازی کنید.

برای ساخت آجر سیمانی چه مکانی را باید انتخاب کرد؟
برای راه‌اندازی این وب‌سایت، باید مکانی را انتخاب کنید که کاملاً از شهر یا روستا دور باشد، علاوه بر این، وسایل حمل‌ونقل و برق نیز وجود دارد.

برای راه اندازی صنعت آجر سیمانی چه میزان سرمایه گذاری لازم است؟
برای راه اندازی یک کارخانه آجرسازی سیمانی، باید حدود 1500000 روپیه سرمایه گذاری کنید. اگر آنقدر پول ندارید، می توانید این وب سایت را حتی با گرفتن وام راه اندازی کنید.

برای فروش بریکت سیمان با چه کسی تماس بگیریم؟
اگر صنعت ساخت آجر سیمانی را راه اندازی کرده اید و می خواهید فروش خود را افزایش دهید، برای این کار باید با سازندگان بزرگ، پیمانکاران، مصالح ساختمانی، اعضای پانچایات منطقه و غیره تماس بگیرید.