تلویزیون سامسونگ 55 اینچ جدید که مجهز به سیستم فن می باشد

طبق گزارش IHS، سامسونگ اولین تولید کننده تلویزیون سامسونگ 55 اینچ جدید و انتخاب مکرر در لیست بهترین تلویزیون های ما است و به مدت 10 سال است. فهمیدن دلیل آن آسان است.

مجموعه‌های سامسونگ کیفیت تصویر عالی را ارائه می‌کنند و اکثر آنها ویژگی‌های مفید تلویزیون هوشمند را ارائه می‌دهند.

همچنین طیف گسترده ای از گزینه ها برای انتخاب وجود دارد. از یک مجموعه 24 اینچی 720p با قیمت 160 دلار گرفته تا یک مجموعه 88 اینچی QLED با قیمت 20000 دلار، سامسونگ تنوع چشمگیری از اندازه ها، سبک ها و فناوری ها را در خطوط و مدل های مختلف تلویزیون های خود ارائه می دهد.

همگی دارای اتصال Wi-Fi و پلت فرم تلویزیون هوشمند سامسونگ هستند که به شما امکان می دهد به سرویس های پخش جریانی مانند Netflix و Spotify و همچنین سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک متصل شوید.

تلویزیون

در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی امسال (CES 2017)، سامسونگ از فناوری Quantum Dot LED (QLED) خود به همراه یک تلویزیون 55 اینچی که شبیه یک اثر هنری به نظر می‌رسد و نقاشی‌ها و عکس‌ها را زمانی که روشن نیست نمایش می‌دهد، رونمایی کرد.

این راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ به شما کمک می کند تعیین کنید کدام مجموعه برای شما، فضای شما و نیازهای تماشای خانواده شما مناسب است.

تلویزیون های فول اچ دی سری 5 سامسونگ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل عرضه می شوند که اغلب به آن 1080p می گویند.

این وضوحی است که تلویزیون، پخش جریانی اینترنت و اکثر استفاده های بلوری را پخش می کند، که این نوع تلویزیون ها را به مجموعه های ثانویه خوبی برای اتاق خواب مهمان یا اتاق بازی کودکان تبدیل می کند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که این مدل‌ها در آستانه منسوخ شدن هستند زیرا هم قیمت مجموعه‌های 4K ultra-HD همچنان کاهش می‌یابد و هم استودیوهای پخش فیلم و تلویزیون به تولید محتوای Ultra-HD بیشتری ادامه می‌دهند.