توسعه سریع و تاثیر علم نانو و فناوری نانو ذرات طلا بر اقتصاد منجر شده است.
تمرکز سیاستگذاران و مربیان بر آموزش فناوری نانو دو دیدگاه اصلی در مورد سطح مناسب برای آموزش علوم نانو و فناوری نانو (NSNT): اولین مزیت تدریس در آموزش عالی؛ دوم آشنایی و تدریس در تمام سطوح پایه را توصیه می کند.
هدف از این نانو ذرات طلا و نقره مطالعه به منظور تعیین نظرات در مورد آموزش NSNT و پیشنهاد آموزش NSNT برای زیست شناسی است
برنامه درسی با استفاده از وضعیت فعلی برای گردآوری داده ها از فرم مصاحبه معلمان استفاده شد
به 121 معلم زیست شناسی. دادههای جمعآوریشده از طریق پرسشنامه به روش کمی تحلیل شدند
تحلیل توصیفی نظرات معلمان زیست شناسی در مورد آموزش پودر شوینده نانو بر تعریف، آگاهی، اهمیت و تحولات، مزایا، کاربردها، خطرات و مسائل اخلاقی. شرکت کنندگان ارائه کردند.
دیدگاه ادغام مباحث فناوری رنگ صنعتی نانو در برنامه درسی و انتظار تاثیر مثبت بر ترجیحات شغلی دانش آموزان معلمان بر این باور بودند که آموزش و آمادگی قبلی به هیچ وجه پاسخگو نیست.
سطوح مورد نیاز؛ همچنین مشکلاتی مانند مفهوم سازی و تجسم ذهنی، فنی و کمبودهای زیرساختی، موانع جدی برای اجرای موفقیت آمیز بود. هزینه بالا نیز تأثیر منفی بر ادغام NSNT در مدارس/کلاس ها داشت.
- منابع:
- تبلیغات: