تولیدات دمپایی پلاستیکی ارزان عمده به دلیل کمبود کیفیت متوقف شد

گاهی اوقات، بهترین دوستان ما مردم نیستند. آنها حیوانات خانگی، اشیاء، تجربیات هستند—مجموعه‌ای از اسم‌ها (مناسب یا غیرمناسب) که ما را در طول روز راهنمایی می‌کنند.

برخی از همراهان ما شامل یک بطری قرمز، یک بالش بدن ، حساب UberEats، و برای مدتی طولانی‌تر از آنچه که مایل به اعتراف هستیم، Netflix هستند. اما بهترین دوستان واقعی ما، یکی از دوستان ثابت ما، دمپایی های ما هستند.

دوستان قابل اعتماد ما در Ugg، LL Bean، و حتی Off-White هرگز ما را ناکام نمی‌دانند، و همیشه کفش‌های کاملاً راحت را مستقیماً به بالین ما تحویل می‌دهند.

با این حال زمانی برای تغییر فرا می رسد ، زمانی که آن دوست قدیمی که دیگر نمی تواند در کنار شما باشد، زمانی که آنها آنقدر فرسوده شده اند که پوست گوسفند صاف و کثیف شده است، و رویه برنزه به رنگ تیره ای تبدیل شده است.

ادوارد مونک را مجذوب خود کرده ام. بنابراین، دوستان جدید را وارد کنید، گزینه هایی که حتی بهتر از دوستان قبلی شما خواهند شد.

و اگرچه نام دمپایی پلاستیکی ارزان عمده از سطح خاصی از لغزش است، یک دمپایی خوب و محکم باید برعکس عمل کند. یک کفی خوب باید نگه داردشما از سر خوردن و سر خوردن در مسیر خود از آشپزخانه به کاناپه.

یک تناسب راحت باید خانه را در دمپایی خانه نگه دارد . و یک سیلوئت برجسته و زیبا باید بین جوراب و کفش تفاوت قائل شود.

ما از این دوستان با آغوش باز (و انگشتان پا سرد) به خانه‌هایمان استقبال می‌کنیم، آماده هستیم تا آنها را به خواربارفروشی محلی، مشروب‌فروشی یا حتی در گردش با سگ‌ها ببریم.

در یک جمعه سرد WFH یا فقط یک یکشنبه تنهایی، ما دمپایی های قابل اعتماد خود را برای همراهی با ما خواهیم داشت. و اگر به دنبال همین نوع رابطه هستید (واقعاً باید؛ عالی است!)، بهترین دمپایی‌هایی را که شما را از هر مشکل سختی که ممکن است برایتان پیش می‌آید را بررسی کنید.