خرما بم صادراتی که باعث ایجاد زلزله در کرمان شد

تحقیقات محدودی در این زمینه وجود دارد. برخی منابع بیان می کنند که خرما به آبجو بومی در نیجریه اضافه می شود تا نوشیدنی کمتر مست کننده باشد.

ممکن است از هموروئید در دوران بارداری جلوگیری کند. هموروئید یک عارضه شایع در دوران بارداری است. آنها می توانند نتیجه دریافت ناکافی فیبر باشند. خرما بم صادراتی منبع عالی فیبر است.

آنها ممکن است به پیشگیری از هموروئید در دوران بارداری کمک کنند. با این حال، مطالعات بیشتری برای درک این مکانیسم خاص تاریخ مورد نیاز است.

اینها مهمترین فواید خرما هستند. ادعاهایی وجود دارد مبنی بر اینکه خرما ممکن است از طرق دیگری نیز سلامت را تقویت کند. با این حال، اطلاعات کافی برای پشتیبان گیری از آنها وجود ندارد. در بخش زیر به آنها پرداخته ایم.

خرما

ممکن است اختلالات روده را درمان کند. فیبر موجود در خرما ممکن است کمک کند. اما خرما بیش از حد می تواند بر باکتری های روده بزرگ غلبه کند و باعث ایجاد گاز شود. خرما حاوی مقداری نیکوتین است و ممکن است به درمان اختلالات روده کمک کند.

ممکن است در درمان کم خونی کمک کند. خرما ممکن است به درمان کم خونی کمک کند زیرا حاوی آهن است. ممکن است رشد عضلانی را تقویت کند.
کربوهیدرات موجود در خرما ممکن است کمک کننده باشد. اگر کربوهیدرات کافی دریافت نکنید، بدن شما ممکن است ماهیچه های شما را برای انرژی بسوزاند. خرما، میوه‌ای با کربوهیدرات بالا، ممکن است به رشد عضلات کمک کند.

ممکن است به کاهش چربی شکم کمک کند. فیبر موجود در خرما ممکن است کمک کند. باعث می شود احساس سیری کنید و از پرخوری جلوگیری می کند.

از آنجایی که خرما شیرین است، ممکن است شیرینی شما را نیز سیر کند و شما را از خوردن غذاهای شیرین کننده ناسالم باز دارد. خرما در انواع مختلف موجود است. در ادامه به بررسی انواع خرما می پردازیم.