خرید و فروش چینی آلات بهداشتی لوتوس در کره شمالی مهم ترین تجارت محسوب می شود

یک چینی آلات بهداشتی لوتوس ممکن است در نازک کاری قرار گیرد. به دیوار آویزان شده و یا روی پایه نصب شوند. حوض نصب شده در نازک کاری ممکن است فرورفته یا نیمه فرو رفته باشد.

همه این نوع نصب ها کاربرد عملی خود را دارند و از نظر اندازه و هزینه متفاوت هستند.

سایر محدودیت‌ها یا ویژگی‌هایی که طراح باید هنگام تعیین حوضه از آنها آگاه باشد، نوع اتصالات شیر و دهانه‌ای است که باید استفاده شود.

آیا آنها جدا هستند یا یکپارچه؟ آیا ویژگی جریان بیش از حد مورد نیاز است؟

آیا فضایی برای صابون، برس، حوله و غیره وجود دارد یا در جای دیگری نگهداری می شوند؟

هرگز رنگ و سبک (مدرن یا سنتی) را فراموش نکنید، زیرا این نه تنها برای طرح شما مهم است، بلکه کثیفی را نیز پنهان یا نشان می دهد.

حوض پایه ایستاده: یک واحد بسیار بزرگتر است و بصورت آزاد و برای استفاده عمومی است.

چینی

در یک واحد نازک کاری گنجانده نشده است، در کناره های آن فضایی برای تمیز کردن ظروف و محصولات خواهد داشت.

هنگام انتخاب حوضچه باید فضای اطراف واحد را نیز در نظر گرفت. اگر شیک به نظر برسد اما غیرعملی باشد، فایده ای ندارد.

همیشه به یاد داشته باشید که فرم و عملکرد دست به دست هم می دهند. اندازه متوسط برای حوض پایه 550 میلی متر عرض و 450 میلی متر عمق است.

حوضچه گوشه دیواری: یکی دیگر از اتصالات صرفه جویی در فضا است و در صورت استفاده از آن در برنامه ریزی باید به خاطر داشت که یک دری که از مرکز یک اتاق باریک مانند دستشویی یا توالت جدا شده باشد، فضای اضافی را برای چنین اتصالاتی فراهم می کند.

حوض توکار: چیزی است که در یک روشویی حمام یا واحد نازک کاری پیدا می کنید. اندازه حوضچه ها معمولاً حدود 550-600 میلی متر عرض و 450 میلی متر عمق خواهد داشت.

این بدان معنی است که اندازه واحدی که در آن قرار می گیرد معمولاً 600 میلی متر عمق خواهد داشت، در برنامه ریزی فضا باید این مورد در نظر گرفته شود.

حوض های نیمه فرو رفته هنوز حدود 400-450 میلی متر عمق داشته باشد، اما نیازی به نازک کاری اطراف در جلوی دستگاه نیست و بنابراین 100-150 میلی متر از عمق کل واحد صرفه جویی می کند.