خیاطی با گونی کنفی سنگری برای دخترش لباس عروس دوخت

کیف یک ابزار ضروری برای همه است اما گونی کنفی سنگری چیزی نیست که بشود از آن گذشت.

چه در حال بازدید از بازار باشید، چه به طور معمولی با دوستان خود قدم بزنید، چه به گشت و گذار می‌روید، از دوستان یا خانواده خود دیدن کنید یا بیشتر، یک کیف برای حمل وسایل ضروری شما ضروری است.

نوع کیف بستگی به نیاز و نیاز دقیق شما دارد. اما چگونه متریال را انتخاب می کنید؟

در حالی که انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد، داشتن یکی که متناسب با نیاز شما باشد و مزایایی را در همه حساب‌ها ارائه دهد، انتخاب مناسبی است.

اینجاست که جدیدترین کیسه های کنف مزایایی را به همراه دارد که هیچ نوع کیسه دیگری قادر به ارائه آن نیست. چرا باید به خرید کیسه های کنفی فکر کنید؟

اخیراً بحث های زیادی در مورد استفاده ما از پلاستیک و اینکه چگونه برای تعادل اکولوژیکی ما خطرناک است وجود داشته است.

گونی

گزینه های دیگر مانند پنبه نیز با رزرو خود همراه است (پنبه برای رشد به آب شیرین بیش از حد نیاز دارد). از سوی دیگر، شاهدانه دوستدار محیط زیست ترین محصول برای رشد است.

سریع رشد می کند، به استفاده تقریبا ناچیز از حشره کش ها و آفت کش ها نیاز دارد، خاک را دوباره پر می کند، برای رشد از آب کمی استفاده می کند و به راحتی قابل تجدید است.

الیاف تولید شده از ساقه های شاهدانه نیز فراوان است زیرا در هر هکتار فیبر بیشتری در مقایسه با درختان تولید می کند.

کیسه های ساخته شده از کنف بسیار قوی هستند زیرا این الیاف سبک و جاذب است. استحکام کششی کیسه های کنف تقریباً سه برابر قوی تر از پنبه است.

وقتی کیف می خواهید، به دنبال داشتن چیزی هستید که در شرایط بیرونی به خوبی نگهداری شود. کنف یک انتخاب عالی است زیرا در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر قالب است.