دفتر نت موسیقی کودکیهای خواننده معروف در فرانسه کشف شد

نزدیکترین چیزی که در کاتالوگ فعلی اسمیتسون می توانید به این نوت بوک برسید، نوت بوک پاناما با کاغذ پر وزن آبی خط دار است. 

در رنگ های مختلف با قیمت 75 دلار عرضه می شود. یک نوت بوک سوهو با صفحات پر وزن آبی ساده و همان بافت چرمی روی جلد وجود دارد، اما در اندازه 5.5 x 7.5 اینچ 250 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

اما مراقب باشید این دفتر نت موسیقی به نظر می رسد که نام تجاری اسمیتسون را در هر صفحه دارد، بنابراین در حالی که بدون خط است، واقعاً «خالی» نیست.

نوت‌بوک‌های اسمیتسون پاناما هنوز در انگلستان ساخته می‌شوند از آخرین باری که مدل‌های فعلی را در یک فروشگاه نگاه کردم، چند سال می‌گذرد، اما کیفیت همچنان عالی به نظر می‌رسد، همانطور که باید نسبت به قیمت‌هایی که می‌دهند، و امیدوارم که تغییری نکرده باشد. از آنجا که.

اگر کاربر قلم فواره‌ای هستید که می‌خواهید یک دفترچه یادداشت ساده، کلاسیک، مجلل یا برنامه‌ای داشته باشید، یا اگر می‌خواهید یک هدیه خاص به دوستداران نوت‌بوک بدهید، یا اگر فقط جیب‌های عمیقی دارید، ارزش بررسی کردن را دارند.

یکی از دوستان قدیمی من در کره جنوبی زندگی می کند. هر زمان که او به ایالات متحده سفر می کند، برای من یک هدیه کوچک می آورد، معمولاً لوازم التحریر کره ای زیبا! این مجموعه نوت بوک کوچک مربوط به آخرین بازدید او بود. 

من مطمئن نیستم که قبلاً دفترچه هایی را دیده باشم که در یک کارابین بریده شده اند!

فکر نمی‌کنم هرگز مجموعه‌ای از نوت‌بوک‌های سوراخ‌دار برای یک حلقه یا کارابین مانند این بخرم، اما نمی‌توانم انکار کنم که کاربرد خاصی دارد. 

می‌توانید یک یا هر سه دفترچه یادداشت را در یک کیف قرار دهید تا برای نوشتن یادداشت‌های سریع در دسترس باشد. شاید بتوان آنها را به یک کیسه قابل استفاده مجدد متصل کرد تا هنگام خرید مواد غذایی، لیست خرید را در دسترس داشته باشد. 

یک بچه می‌تواند آن‌ها را به کوله پشتی مدرسه بچسباند… هر چند می‌توانم ببینم که چگونه نتیجه معکوس می‌دهد، حداقل اگر با برخی از بچه‌های عاقل من به مدرسه می‌رفتی!