دفتر نت کودک سبب تنبیه بدنی کودک روستایی شد

دفترچه یادداشت خود را بسازیدمی توانید از مواد مختلفی برای ساخت دفترچه یادداشت خود استفاده کنید. با این حال، برای یک نسخه اولیه، فقط به دو چیز نیاز دارید:

کاغذ، و چیزی که کاغذ را در کنار هم نگه دارد. اینها می توانند منگنه، نخ یا حتی یک نوار الاستیک باشند. همچنین می توانید کاغذ را سوراخ کرده و با روبان یا نخ به هم ببندید. ممکن است بخواهید جلد خود را تزئین کنید تا بعداً شناسایی آن آسان تر باشد.

دفترت را همه جا ببر

دفتر نت کودک خود را همراه داشته باشید و در طول روز یادداشت برداری کنید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی نیاز به نوشتن چیزی ایجاد می شود. از دفترچه یادداشت خود برای هر چیزی که به شما الهام می شود استفاده کنید.

دفترچه یادداشت قدیمی خود را بخوانیدلحظاتی از گذشته را به یاد بیاورید و آنچه را که در دفتر قدیمی خود نوشته اید مرور می کنید. عصاره ای از آن بگیرید و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

همه کاغذها از چوب ساخته نمی شوند

اولین کاغذ چینی از ضایعات پارچه و قطعات کنف ساخته شد.

پول کاغذی اصلا کاغذ نیست

پول کاغذی ما از کاغذ ساخته نمی شود – در عوض، ارز کاغذی ایالات متحده از 75٪ پنبه و 25٪ کتان برای دوام تشکیل شده است.

نزدیک به 2000 سال قدمت داردکاغذ یک اختراع چینی است – اولین بار در لی یان توسط تسای لون، یک مقام دربار ساخته شد.

کلمه “کاغذ” از “پاپیروس” گرفته شده است.

ما کلمه انگلیسی “paper” را از کلمه مصری “papyrus” گرفته ایم.

90 میلیون تن در سالآمریکایی ها سالانه بیش از 90 میلیون تن کاغذ و مقوا استفاده می کنند.چرا روز ملی نوت بوک را دوست داریم؟

باعث ترویج خلاقیت می شود

روز ملی نوت بوک به حفظ هنر دستخط و دفترسازی و ارتقای خلاقیت و ابراز وجود از طریق نوشتن با دست اختصاص دارد. روز ملی نوت بوک روزی است برای جشن گرفتن سبک نوشتن همه.

باعث خلاقیت بیشتر فرزندانمان می شود

روز ملی نوت بوک فرصتی است برای تشویق کودکان به استفاده خلاقانه از نوت بوک. کودکان می‌توانند از کارهایی که در طول روز انجام می‌دهند، نقاشی بکشند، بازی‌هایی مانند تیک تاک انجام دهند یا جلد دفترچه‌های خود را طراحی کنند.

قدردانی ایجاد می کنددر روز ملی نوت‌بوک، مردم این فرصت را دارند که قدردانی خود را از نوت‌بوک‌ها با صرف زمان برای تأمل در مورد چگونگی کمک به ما در دستیابی به اهداف زندگی نشان دهند.

در حالی که این روز با تمرکز بر نوشتن و ابله سازی ایجاد شد، از نوت بوک ها می توان برای مستند کردن بسیاری از چیزهای دیگر مانند طرح ها، فهرست ها، دستور العمل ها و موارد دیگر استفاده کرد.