دوخت لباس بچه گانه برای نوه ترامپ حاشیه ساز شد

این به کودک شما بستگی دارد، اما معمولاً اندازه لباس نوزاد برای 4-6 هفته پس از آوردن او از بیمارستان به خانه مناسب است.

تعیین تفاوت بین دوخت لباس بچه گانه 1401 0 تا 3 ماه می تواند گیج کننده باشد، اما به طور معمول سایز نوزادان نوزادان در محدوده 5 تا 8 پوندی را پوشش می دهد در حالی که سایزهای 0 تا 3 ماهه برای کودکان 8 تا 12 پوندی مناسب است.

هر کودکی متفاوت است و با سرعت خاص خود رشد می کند، بنابراین اگر کودک شما به سرعت از لباس های سایز نوزاد بزرگتر شد، نگران نباشید.

اگر کوچولوی شما از نظر وزن یا قد در صدک بالاتری قرار دارد، ممکن است حتی لباس های 0-3 ماهه در خانه از بیمارستان بپوشد! والدین منتظر نیز باید در نظر داشته باشند که نوزادان جدید کثیف هستند.

همه چیز از باد کردن پوشک گرفته تا تف کردن و ریختن بطری به این معنی است که شما لباس‌های کودک زیادی خواهید شست.

یک بار او می رسد شستشوی مکرر لباس ها را کوچک می کند، بنابراین توجه به چرخه های شستشو و خشک کردن برای کاهش چروکیدگی و خرید لباس اضافی در صورت نیاز بسیار مهم است.

چگونه لباس نوزاد بخریم؟

  • قبل از خرید سعی کنید در صورت امکان، لباس کودک را شخصاً خریداری کنید. این به شما این امکان را می دهد که قبل از خرید لباس را ببینید و احساس کنید و برای اندازه آن ایده بگیرید. 

فقط به این دلیل که کودک شما در یک برند 3 ماهه قرار می گیرد، به این معنی نیست که او در برند دیگری هم قرار می گیرد، بنابراین خرید حضوری می تواند از خریدهای ناخواسته جلوگیری کند.

  • اندازه بالا به عنوان یک قانون کلی، بهتر است بزرگ بخرید. کودک شما سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید رشد می‌کند و همیشه می‌توانید آستین‌ها یا شلوارها را روی وسایل خیلی بزرگ بالا بزنید و اجازه دهید کودکتان به مرور زمان رشد کند. 

چه کسی می‌داند… ممکن است متوجه شوید که اقلامی که در ابتدا خیلی بزرگ هستند، درست پس از دویدن از طریق شستشو، جا می‌شوند.

  • قبل از پوشیدن لباس‌های نوزاد را بشویید، چه لباس‌های نوزادی جدید خریده باشید یا دست دوم، همیشه مهم است که مطمئن شوید هر چیزی که به پوست کودک شما برخورد می‌کند به درستی شسته شود تا کثیفی، لکه‌ها یا هر چیزی که ممکن است از دست داده باشید پاک شود. 

شوینده بچه Dreft برای این کار عالی است، زیرا قدرت پاک کردن لکه ها را دارد و در عین حال روی پوست های ظریف ملایم است.