رعایت ایمنی هنگام نصب ایزوگام شرق صادراتی کار در یک ساختمان نیمه کاره را متوقف کرد

سقف های مسطح برای همیشه به نفع خود بازگشته اند، و با آنها – مسئله سفتی ضد آب آنها. ما در مورد رایج ترین اشتباهات در ایزوگام شرق صادراتی سقف تخت که توسط پیمانکاران انجام می شود صحبت می کنیم و نحوه جلوگیری از آنها را توضیح می دهیم.

سقف مسطح تصور یک ساختار ساده را به وجود می آورد که به هیچ وجه خبر از هیچ مشکلی در اجرا نمی دهد. در واقع، با این حال، کاملا متفاوت است.

به غیر از شکل، هیچ چیز ساده ای در اینجا وجود ندارد. آماده سازی دال کف و عایق کاری آن مشکلاتی را ایجاد می کند اما مهمتر از همه چیدمان صحیح عایق رطوبتی که پوشش سقف نیز می باشد.

هنگام انجام آن، شما باید عناصر زیادی را در سقف در نظر بگیرید که ممکن است در آینده به محل نشتی تبدیل شوند

. ما در اینجا در میان دیگران صحبت می کنیم در مورد دیوارهای اتاق زیر شیروانی، لبه های دال، ورودی های زهکشی و دودکش های تهویه.

از نظر تئوری، سیستم ساده است. با نگاهی به نموداری که چینش لایه‌های یک سقف مسطح را نشان می‌دهد، به سختی می‌توان این تصور را به دست آورد که ممکن است سازه‌ای باشد که در اجرا مشکلاتی ایجاد می‌کند. به عنوان یک استاندارد، کارهای تکمیلی روی سقف تخت به ترتیب زیر انجام می شود:

بتونه کردن دال کف با محلول قیر؛

قرار دادن یک مانع بخار، به عنوان مثال از یک نمد سقف مناسب؛

تخمگذار تخته های عایق؛

تخمگذار زیرانداز نمد;

ساخت یک پوشش از نمد پوشش بالایی.

عایق نمدی سقف گاهی اوقات با مواد مدرن تر جایگزین می شود، مانند غشای EPDM ، فوم PUR سلول بسته پاشیده شده یا پوشش پلی اوره

. متأسفانه، حتی در نواحی مرکزی یک سقف مسطح، بدون عبور عناصر از سقف تخت، می توان اشتباهاتی را مرتکب شد (همانطور که در یک لحظه خواهیم دید)، چه رسد به جایی که لایه های عایق با لبه های عمودی برخورد می کنند.