رفع درد مفاصل با استفاده از شامپویی سحرآمیز

در سال 1908 ، مقاله ای در نیویورک تایمز که به ویژه زنان را هدف قرار داد، تصریح کرد که شستن موها به اندازه هر 2 هفته یک بار قابل قبول است.

در سال 1927 ، شامپوی مایع برای تولید انبوه توسط مخترع آلمانی هانس شوارتسکف در برلین بهبود یافت که نامش باعث ایجاد یک نام تجاری شامپو در اروپا شد.

شامپو تریاک کراتین از پرفروش ترین شامپو ها می باشد.

در اصل، صابون و شامپو محصولات بسیار مشابهی بودند – هر دو حاوی یک سورفکتانت طبیعی مشتق شده، یک نوع شوینده.

شامپوی مدرن که امروزه شناخته می شود برای اولین بار در دهه 1930 با Drene معرفی شد، اولین شامپویی که به جای صابون از سورفکتانت های مصنوعی استفاده می کرد.

شامپو برای ریشه مو نیز مفیدتر است.

در دهه 1950 ، بطری های پلاستیکی به معنای استفاده آسان تر در حمام بود.

شامپوها نیز پیچیده‌تر می‌شدند و وسیله‌ای برای رایحه‌های دلپذیر بودند و بر همین اساس به بازار عرضه می‌شدند.

در دهه 1970 ، شامپوها شروع به فروش خود برای استفاده روزمره کردند، زیرا آرایشگری روغنی از مد افتاده بود. مدت زیادی بعد از در دسترس شدن شامپوهای نرم کننده و در حال حاضر تقریباً هر نوع محصول شستشوی موی موجود در داروخانه ها و خواربار فروشی ها وجود دارد.

امروزه ، برخی از معروف‌ترین نام‌های تجاری شامپو عبارتند از Pantene، Dove، Garnier، John Freida، و خط تولید Clairol’s Herbal Essences.

این شامپوها قابلیت تمیز کنندگی جامد را با قیمت مقرون به صرفه ترکیب می کنند و بارها و بارها مصرف کنندگان را به خود جذب می کنند.

گران ترین شامپوی دنیا Ten Voss است . قیمت آن برای یک بطری 300 دلار است.

با وجود اینکه قیمت مضحکی دارد قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

بسته های این برند معروف دنیا شامل شامپو و نرم کننده می باشد.

Ten Voss حاوی آب Voss است که درخشندگی را در موهای شما حفظ کرده و آن را عالی جلوه می دهد.