روفرشی ۱۲ متری رز مریم و قتل سریالی لو رفته

فرش و موکت در حال حاضر حدود نیمی از بازار کفپوش ایالات متحده را تشکیل می دهند و مزایای بسیاری را به عنوان یک نوع کفپوش ارائه می دهند.

اینکه چگونه روفرشی ۱۲ متری رز مریم بر قرار گرفتن ما در معرض میکروارگانیسم‌ها و مواد شیمیایی در محیط‌های داخلی تأثیر می‌گذارند، پیامدهای سلامتی مهمی دارد، اما به خوبی درک نشده است.

هدف این نسخه خطی تثبیت آنچه در مورد چگونگی تأثیر فرش بر شیمی و میکروبیولوژی داخل ساختمان و همچنین شناسایی شکاف های تحقیقاتی مهم باقی مانده است، است.

پس از تشریح کاربرد فعلی فرش در داخل خانه، سؤالات بر پنج حوزه خاص تمرکز دارند: 1) شیمی داخل ساختمان، 2) میکروبیولوژی داخلی، 3) تعلیق مجدد و قرار گرفتن در معرض، 4) شیوه های فعلی و نیازهای آینده، و 5) پایداری.

به طور کلی، واضح است که فرش می تواند با عمل به عنوان منبع مستقیم، به عنوان مخزن آلاینده های محیطی، و به عنوان سطحی که از دگرگونی های شیمیایی و بیولوژیکی حمایت می کند، بر قرار گرفتن ما در معرض ذرات و ترکیبات فرار در محیط داخلی تأثیر بگذارد.

با این حال، پیامدهای سلامتی این فرآیندها به خوبی شناخته نشده است، و همچنین نحوه تمیز کردن چگونه می تواند برای به حداقل رساندن اثرات منفی احتمالی بهینه شود.

استانداردها و توصیه های کنونی عمدتاً بر روی فرش به عنوان منبع اصلی مواد شیمیایی و محدود کردن رطوبتی که از رشد میکروبی حمایت می کند، تمرکز دارد.

تحقیقات آینده باید افزایش دانش مربوط به تأثیر فرش در محیط داخلی و چگونگی بهبود طراحی و نگهداری از این ماده رایج را برای کاهش قرار گرفتن در معرض آلاینده‌های مضر و در عین حال حفظ منافع برای مصرف کنندگان در نظر بگیرد.

برای ساخت فرش از چه موادی استفاده می شود، چرا از فرش استفاده می شود و سهم فرش از بازار کفپوش چقدر است؟
فرش اصطلاح گسترده ای برای مواد پرزدار بافته شده به عنوان پوشش کف است (شکل 2).

اصطلاح «فرش» معمولاً برای پوشش کف دیوار به دیوار به کار می‌رود در حالی که «فرش‌ها» ناحیه خاصی از اتاق را پوشش می‌دهند، اگرچه ماهیت مواد یکسان است.

شیوه های تولید فعلی فرش هایی با ترکیبات متنوع تولید می کند.

فرش های ساخته شده برای محیط های مسکونی و تجاری بین خود و در مواد الیافی، پشتی فرش و روکش فرش متفاوت هستند.