زنی از جوراب واریس کلور به عنوان لباس شنا استفاده می کند

به سادگی می توان گفت که جوراب واریس کلور نوعی جوراب تخصصی است که فشاری را به پاها وارد می کند.

وقتی این جوراب ها به درستی پوشیده شوند، می توانند برخی از علائم واریس مانند تورم و سنگینی را کاهش دهند و حتی ممکن است به جلوگیری از بدتر شدن رگ های واریسی کمک کنند.

جوراب های واریس معمولاً برای درمان محافظه کارانه و همچنین بعد از عمل واریس برای بهبودی مناسب استفاده می شود.

تورم پاها از وریدهای واریسی ناشی از حرکت مقداری از مایع به خارج از سیاهرگ، از تجمع خون در سیاهرگ است که باعث افزایش فشار در ورید می شود.

علائم تورم معمولاً در طول روز بدتر می شود، به ویژه با نشستن یا ایستادن برای مدت طولانی. و اینگونه است که جوراب های واریس وارد عمل می شوند.

آنها به ساق پا فشار می آورند تا به فشار دادن ورید برای بازگشت خون بد به قلب کمک کنند، در مقابل اجازه می دهند خون در رگ جمع شود.

جوراب

جوراب های واریس فشار مشخص و مشخصی را روی ساق پا وارد می کنند. آنها در دو طول، تا بالای زانو و بالای ران، با مقادیر مختلف فشار یافت می شوند.

جوراب‌ های واریس با بالاترین فشار تجویز و نصب می‌شوند، در حالی که گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان آنها را در داروخانه محلی یا از طریق فروشگاه آنلاین یا خرده‌فروش خریداری کرد.

از آنجایی که تورم ناشی از رگ های واریسی در طول روز بدتر می شود، بهترین راه برای استفاده از جوراب های واریس، استفاده از آن ها قبل از شروع تورم است.

جوراب های واریس نیز ممکن است قبل از انجام یک کار ثابت به صورت نشسته یا ایستاده قرار داده شوند.

این بخش مهمی از روز است که آنها را در صبح قرار دهید و آنها را در شب بردارید، زمانی که می توانید پاهای خود را بالا ببرید تا به کاهش تورم و بهبود گردش خون نیز کمک کنید.