زنی از چاقو ونگر جهت تهیه لوازم آرایشی استفاده کرد

بسته به حسی که می خواهید می توانید انواع چاقو ونگر را در اشکال و اندازه های مختلف خریداری کنید. اگر نمی‌خواهید تک تک دندان‌ها را روی یک چاقوی استیک تیز کنید، می‌توانید یک چاقوی استیک غیر دندانه‌دار برای برش آسان بخرید.

اگر یک چاقوی بادوام می‌خواهید، ممکن است برای حفظ بهتر استیل و طول عمر چاقوی استیک، چاقوی رزینی بخرید.

چاقوهای پوست کن بهترین چیزهایی هستند که در آشپزخانه برای زمانی که پوست کن سبزیجات پاهایتان رشد می کند و از آنجا دور می شود به آن نیاز دارید.

به گفته آکادمی چاقو، اندازه یک چاقوی لایه بردار بین 3 تا 5 اینچ است و معمولاً به آن “چاقوی منقاری پرنده” می گویند، زیرا شکل تیغه آن به سمت داخل است تا بیرون.

این تیغه همچنین سفت است و به راحتی می تواند از بین پوسته ها جدا شود. شکل تیغه پوست کردن میوه های دایره ای مانند سیب را بسیار آسان تر از زمانی است که تیغه صاف باشد.

چاقو

برای محافظت از دستان خود، چاقوی لایه بردار معمولاً متراکم تر و ارگونومیک تر است. به گفته آکادمی چاقو، این اطمینان حاصل می کند که تیغه نمی لغزد و دست شما را سوراخ نمی کند.

اگر به دنبال یک دسته راحت هستید، باید یک چاقوی لایه بردار DALSTRONG 2.75 اینچی ساخته شده از فولاد آلمانی با کیفیت بالا را در نظر بگیرید.

چاقوی فیله نوعی چاقوی استخوانی انعطاف‌پذیرتر است که می‌تواند در امتداد ستون فقرات ماهی برش داده و به راحتی به سمت پوست آن حرکت کند.

این چاقوها همچنین برای مانور آسان در حفره بدن ماهی هالیبوت یا قیچی نسبتا کوچک هستند و به گفته دالسترانگ، هنگام خرید یک چاقوی فیله کننده عالی، باید به دنبال چاقویی با مواد مقاوم در برابر خوردگی باشید.

زیرا بیشتر ماهی ها از محیط های آب شور می آیند. دالسترانگ می‌گوید که چاقوی فیله باید دارای تیغه‌ای زاویه‌دار بین 12 تا 17 درجه باشد تا تیزی و برش کامل گوشت داشته باشد.