ساخت چرم زنانه ترسناک برای بازی در یکی از فیلمهای تخیلی

انواع مختلف چرم طبیعی را بررسی کنید. برخی از آنها صاف برنزه شده اند، برخی دیگر دارای کرک مشخصی مانند جیر یا نوبوک هستند.
نحوه تشخیص چرم زنانه طبیعی را ببینید. همچنین یاد بگیرید که چگونه به درستی از آن مراقبت کنید تا از لوازم جانبی و کفش های چرمی برای سال ها لذت ببرید.

چرم طبیعی یک ماده نجیب با استفاده جهانی است. در مد مردانه، بیشتر برای ساخت کفش، ژاکت و لوازم جانبی مانند کمربند، دستکش، کیف و کیف پول استفاده می شود.

در مد زنان، چرم کاربرد بسیار بیشتری پیدا کرده است – لباس، دامن، بلوز و شلوار از آن ساخته شده است.

چرم طبیعی برای سال ها و حتی قرن ها مد بوده است. این ماده ای بادوام است که در برابر شرایط بد آب و هوا به ویژه سرما محافظت می کند.

امروزه بیشتر و بیشتر با جنبشی علیه استفاده از پوست طبیعی حیوانات مواجه می شویم.

برای افرادی که به سرنوشت حیوانات اهمیت می دهند، صنعت مد به اصطلاح ایجاد کرده است اکو چرم، یعنی مواد مصنوعی که به طرز فریبنده ای شبیه به منشاء حیوانی است.

با این حال، چرم های سازگار با محیط زیست با دوام بسیار کمتری مشخص می شوند – پس از چند فصل، آنها شروع به کندن پوست می کنند که به طور قابل توجهی ظاهر آنها را بدتر می کند.

انواع مختلفی از چرم طبیعی وجود دارد. آنها را می توان بر اساس نوع منشاء و روش پانسمان تقسیم کرد. 

لوازم و لباس های چرمی عمدتاً از چرم ساخته می شوند:

  • پوست خوک نوعی چرم که کاملا سبک و کشدار است، جیر اغلب از آن ساخته می شود، بسیار ارزان است. رنگ آمیزی آن آسان است، اغلب در تولید لباس استفاده می شود.
  • چرم گوساله این یکی از با ارزش ترین چرم ها برای کفاشیان است، بسیار نرم و انعطاف پذیر است و در عین حال بادوام است. به طور کلی لوکس در نظر گرفته می شود.
  • چرم گاو پوست گاو دانه بسیار صاف است. این یکی از محبوب ترین انواع چرم طبیعی است – نرم، ظریف و بسیار بادوام است.
  • گوشت گاو کاملاً غلیظ است و در برابر کشش مقاوم است. این عمدتا برای ساخت ژاکت و لباس های محافظ استفاده می شود.
  • بره مانند چرم گوساله، بسیار نرم و انعطاف پذیر است، همچنین در کفش استفاده می شود.
  • پوست بز چرم بسیار ظریف و ظریف است که عمدتاً برای کالاهای چرمی لوکس مانند دستکش استفاده می شود.
  • گوزن بسیار بادوام، انعطاف پذیر و نرم؛
  • شترمرغ یک نوع کاملاً عجیب و غریب از چرم است که معمولاً لوازم جانبی گران قیمت از آن ساخته می شود. با دوام و فشردگی بالا مشخص می شود. می توانید سوراخ های پر را روی سطح آن ببینید.
  • ساخته شده از مار در مد اغلب از تقلید از پوست مار استفاده می شود (عمدتاً از چاپ). پوست مار اصلی بسیار گران است، کیف های دستی و کفش های گران قیمت منحصر به فرد از آن ساخته شده است.
  • ساخته شده از تمساح این قفسه قیمتی مشابه پوست مار است. عیب آن این است که خیلی سریع خشک می شود، بنابراین نیاز به نگهداری مداوم دارد.