ساعت zeitlos زنانه که زمان را ده سال عقب تر نشان می دهد

از یک ساعت کلاسیک کارتیه گرفته تا ساعت zeitlos زنانه، اینها مدل های مورد علاقه زنان برای خرید هستند.

ما در روزگاری زندگی می کنیم که برای بسیاری، تلفن به ساعت واقعی قرن بیست و یکم تبدیل شده است.

اما ما اینجا معتقدیم که یک ساعت قدیمی ارزش سرمایه گذاری را دارد. مانند یک جفت کفش خوب یا یک کیف پول، یک ساعت لوکس می تواند حتی ساده ترین ظاهر را فوراً به یک لباس پیچیده تبدیل کند.

در حالی که زمانی وجود داشت که زنان در جستجوی ساعتی مفید یا از نظر تکنولوژیکی پیشرفته مجبور بودند برای برآورده کردن نیازهای عملکردی و زیبایی شناختی خود به بهترین ساعت های مردانه روی بیاورند.

این روزها کرم دولا کرم برندهای ساعت لوکس (فکر کنید: Cartier) ، Van Cleef & Arpels و Vacheron Constantin) دارای انبوهی از سبک ها هستند که هر دو با نفیس ترین هنر ساخته شده اند و فوق العاده شیک هستند.

ساعت

به عبارت دیگر: جمع‌آوری جدی ساعت دیگر در اختیار مردان نیست. برای شروع سریع مجموعه خود، در اینجا چند ساعت را ارائه می دهیم که بی انتها هستند و ارزش افزودن به هر مجموعه ای را دارند. بهترین قسمت؟

آنها به همه نیازها و مناسبت‌ها پاسخ می‌دهند، چه به دنبال گنجینه میراثی باشید، چه یک نمایشگاه برای یک شب در شهر، یا یک قطعه ساده، روزمره و ساده.

برای مینیمالیست ها، مووادو یک صورت سرمه ای مات و نوار چرمی همسان با یک صفحه فولادی ضد زنگ با پوشش یونی خاکستری ارائه می کند.

از طرف دیگر، اگر حداکثر تاثیر هدف ساعت شما باشد، مطمئناً جواب می دهد. با یک کالیدوسکوپ چرخان رنگی، یک قاب طلای سفید که در تورمالین قرار گرفته است.

یک مچ بند تمساح مشکی و همچنین مشخصاتی که شامل مقاومت در برابر آب و قدرت ذخیره 42 ساعته است، هم مد است و هم در یک قطعه فوق العاده کار می کند.