سرامیک مرمر کف که سیستم تنظیمات گرمایشی و سرمایشی دارد

دوام سرامیک مرمر کف به آنها اجازه می دهد تا سال ها در برابر رفت و آمد مداوم با پای پیاده مقاومت کنند.

علاوه بر این، آنها طیف گسترده ای از امکانات طراحی را ارائه می دهند. کاشی‌های سرامیکی که معمولاً با لعاب بادوام پوشانده می‌شوند، دارای طرح‌ها و رنگ‌های غیرقابل مقایسه هستند.

با این حال، کاشی‌های سرامیکی را نباید در فضای باز نصب کرد زیرا نمی‌توانند به خوبی با گرما کنار بیایند و به خوبی با دمای سرد زمستان سازگار نیستند. علاوه بر این، آنها تمایل به جذب آب دارند.

اگر اولویت شما افزودن ارزش زیبایی شناختی و ظرافت به خانه شما است، کاشی های مرمر انتخاب ایده آلی هستند. آنها از سنگ مرمر طبیعی بسیار بادوام تولید می شوند.

به دلیل تنوع مواد تشکیل دهنده استخراج شده، کاشی های مرمر تقریباً در هر رنگی موجود است.

شما همچنین تعدادی گزینه تکمیل کاشی های مرمر مانند صیقلی، برس خورده، تراشیده شده، غلتشی و غیره دارید که آنها را برای هر کاربرد اتاقی ایده آل می کند.

سرامیک

با این حال، کاشی های مرمری به دلیل ماهیت متخلخل خود مستعد لکه شدن و ریزش هستند. بنابراین، آنها به سختی در فضای باز استفاده می شوند.

اما استفاده از سیلر سطحی مناسب قبل از نصب می تواند تخلخل آن را کاهش دهد. سیلر به عنوان یک لایه محافظ نامرئی روی سطح کاشی عمل می کند و منافذ را مسدود می کند.

علاوه بر این، کاشی های مرمر گزینه گرانی هستند، بنابراین باید هزینه های مربوط به استفاده از آنها برای کفپوش را در نظر بگیرید.

کاشی های تراورتن از سنگ تراورتن، نوعی سنگ آهک که محصول جانبی چشمه های آب گرم، چشمه های طبیعی آرتزین و غارها در سراسر جهان است، تولید می شود.

این ماده در رنگ‌های مختلف موجود است و شامل گودال‌ها و بافت ناهمواری است که توسط حباب‌های هوا و مواد آلی تولید می‌شود.