سیب اشنویه رکورد فروش سیب دنیا را زد

به همراه گلابی، سیب اشنویه یکی از میوه هایی است که می توان از آن ها در دم کردنی استفاده کرد. در حالی که می توانید آنها را در تمام سال در فروشگاه ها پیدا کنید.

آنها رسیده و در اواخر تابستان تا اواخر پاییز برداشت می شوند. بنابراین، وقتی شروع به دیدن دستور العمل های سیب در همه جا می کنید،.

نشانه خوبی است که تابستان به پایان می رسد و پاییز شروع می شود. آنها در طول فصل تعطیلات به یک میوه فصلی اصلی تبدیل شده اند.

ده ها و ده ها نوع سیب وجود دارد که احتمالاً برخی از آنها را اغلب در بخش محصولات خود می بینید و برخی را شاید نشنیده باشید یا ندیده باشید.

بسته به نوع سیب و تلخی یا شیرینی آن، ممکن است بخواهید از آن در کیک ها و غذاهای پخته شده یا مکمل سس شور یا غذای دیگری استفاده کنید. اما فراتر از طعم، می توانند رنگ و بافت را نیز اضافه کنند.

سیب

سیب های ننه اسمیت سوپر استار سبز روشن در فروشگاه مواد غذایی هستند. آنها ترد و کمی ترش هستند.

بنابراین طعم آنها با دیپ های شیرین خوشمزه است، اما می توانید آنها را با غذاهای خوش طعم هم ست کنید.

فصل اوج آنها در ماه های اکتبر و نوامبر است. از آنجایی که آنها سفت و دارای پوستی سفت هستند، یک عنصر آشپزخانه همه کاره هستند.

از جنبه شیرین‌تر، سیب فوجی نسبت به سیب‌های لذیذ قرمز است و طعم فوق‌العاده‌ای دارد. آنها طعم ملایم تری دارند.

بنابراین در غذاهایی که نیاز به کمی چیز اضافی دارند بدون اینکه بر مواد دیگر غلبه کنند عالی هستند. آنها بهتر است به صورت خام، در سالاد، سالاد یا سس استفاده شوند.

سیب های صورتی در ابتدا ترش هستند و هر لقمه ای شیرین دارند. از آنجایی که آنها باید معیارهای خاصی از قند و اسید را داشته باشند، بهترین ها را از هر دو دنیا دریافت خواهید کرد.