سیم و کابل کرمانشاه قابل استفاده در رشته پلو

به دلیل طیف گسترده ای از خواص سیم و کابل کرمانشاه، PVC معمولاً یا به عنوان دی الکتریک یا روکش یا هر دو در کاربردهایی مانند: کابل های توزیع برق، سیم کشی ساختمان، سیم کشی لوازم خانگی، سیم های انعطاف پذیر، سیم کشی با دمای بالا، سیم کشی صنعتی، کابل های کواکسیال استفاده می شود.

همه پلی اتیلن ها دی الکتریک عالی هستند. خواص الکتریکی برجسته شامل مقاومت عایق بالا، استحکام دی الکتریک بالا، ثابت دی الکتریک پایین، تلفات دی الکتریک کم در همه فرکانس ها، مقاومت عالی در برابر جریان سرد و مقاومت سایشی خوب است.

پلی اتیلن به طور گسترده ای برای عایق کاری روی کابل های سیگنال و کنترل تلفن، کابل های الکترونیکی فرکانس بالا، کابل های برق ولتاژ بالا و پایین، سیم خط، کابل ثانویه با پشتیبانی خنثی و کابل افت سرویس استفاده می شود.

LDPE مقاومت سیال خوبی در دمای اتاق از خود نشان می دهد. همچنین جذب آب بسیار کمی دارد. خواص مکانیکی LDPE برجسته نیست.

سیم

به طور کلی، در مواردی که سوء استفاده مکانیکی در سازه های سیم قلاب دار با دیواره نسبتاً نازک پیش بینی می شود، معمولاً یک روکش نایلونی یا پوشش بیرونی مناسب دیگر برای بهبود مقاومت در برابر سایش و برش توصیه می شود.

خواص الکتریکی LDPE برجسته است. این ماده ای کم تلفات است و به عنوان دی الکتریک برای بسیاری از کابل های کواکسیال در کاربردهای فرکانس بالا استفاده می شود.

مقاومت خوبی در برابر شکست تحت کرونا از خود نشان می دهد و اغلب در کاربردهای ولتاژ بالا استفاده می شود.

پلی اتیلن با چگالی بالا دارای خواص شیمیایی و الکتریکی مشابه رزین های کم چگالی است. مقاومت سیال آن تا حدودی بهتر است.

تفاوت عمده بین این دو نوع در ناحیه مکانیکی نهفته است. رزین‌های با چگالی بالا سخت‌تر، سفت‌تر و از نظر مقاومت در برابر سایش و برش بهتر از رزین‌های با چگالی کم هستند.

این رزین ها برای ژاکت یا غلاف مناسب هستند زیرا در برابر تخریب محیطی مقاومت خوبی دارند.