شال پلیسه لمه در یک تصادف سبب مرگ راننده شد

شال یک لباس صاف و گشاد است که پوشندگان آن را مانند یک روسری بزرگ دور بدن خود می پیچند یا می پوشانند. شال ها در اشکال مختلفی از جمله مستطیل، مربع، مثلث و غیره وجود دارند.

این سبک‌های مختلف به پوشنده امکان می‌دهد لباس را به شکل‌های مختلف، مانند پانچو، دوپاتا یا روسری سفارشی کند. روکش‌های شال نیز در پارچه‌های مختلفی از جمله ابریشم، ترمه، پشم، پارچه ابریشمی یا نخ بافتنی موجود است.

صدها روش شیک برای پوشیدن شال پلیسه لمه وجود دارد. برای الهام گرفتن، با این ایده های ساده برای یک ظاهر طراحی شال شروع کنید.

به سنت پایبند باشید . سنتی ترین روش برای پوشیدن شال این است که آن را روی شانه ها و پشت گردن خود بپوشانید.

انتهای شل شال باید به طور یکنواخت جلوی بدن آویزان شود تا شانه ها و قسمت های بالای بازو شما را بپوشاند. این گزینه شیک به لباس زمستانی گرما می بخشد بدون اینکه بازوهای شما را مانند ژاکت کش باف پشمی محدود کند.

از طرف دیگر، یک طرف شال را روی شانه مقابل بیندازید تا به آرامی به پشت شما آویزان شود، که روشی محبوب برای مدل دادن به شال و روسری پتوی پشمینا است.

آن را ببندید برای پوشش و امنیت بیشتر شال را به کمر بچسبانید. شال را روی شانه های خود بکشید و دو طرف پارچه را روی هم و روی سینه خود قرار دهید. برای محکم کردن پارچه شال، کمربند را دور کمر ببندید.

متقاطع به بالا روسری شال یا پتوی خود را با عبور از جلو و پیچاندن آن به دور کمر خود، یک تاپ درست کنید. به سادگی با شالی که روی شانه هایتان قرار دارد شروع کنید.

انتهای پارچه را روی شانه راست خود به سمت چپ کمر بپیچید تا پشت کمر قرار گیرد. همین کار را در طرف مقابل انجام دهید.

هر دو سر شل پارچه را از پشت ببندید. برای اطمینان از پوشش حداکثری، مطمئن شوید که زیر این مدل یک تاپ تاپ پوشیده اید.