شرکت تولیدی شیرآلات اخوان

در حال حاضر شرکت تولیدی شیرآلات ساختمانی چینی با تجربه و سابقه ای در حدود 50 سال به یکی از مهم ترین برند های این محصول در ایران تبدیل شده است.

صنعت راه و ساختمان یکی از مهم ترین صنایع کشور است که از جمله فعال ترین صنایع در ایران نیز به شمار می رود زیرا جمعیت فراوان کشورمان ایجاب می کند تا مردم ما جهت ساخت مسکن به لوازم متعدد ساختمانی از جمله شیرآلات آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی نیاز داشته باشد.

از این رو شرکت های تولیدی فراوانی در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، قزوین، تبریز و بسیاری از شهرهای دیگر فعالیت دارند که هر یک از آنها به تولید برخی از نمونه های صنعتی و ساختمانی اقدام می کنند.

صنعت تولید شیرآلات در ایران

از آنجا که تولید و ساخت شیرآلات ساختمانی ساده یکی از حوزه های مهم ساختمانی و صنعتی کشور است.

لذا شرکت ها و کارخانجات متعدد و فراوانی در زمینه تولید انواع شیرآلات فعالیت داشته و هر یک از آنها تلاش خود را در جهت کسب سهمیه بیشتر در میزان فروش شیرآلات در بازار ایران انجام می دهند.

از طرف دیگر شرکت های واردکننده و تجاری نیز بخشی از نیاز کشور را با واردات شیرآلات از کشورهای صنعتی و مهم اروپایی و چین برطرف می سازند.

کارخانه صنعتی شیرآلات اخوان

شرکت تولیدی اخوان از شرکت های مهم و شناخته شده در حوزه تولید انواع شیرالات جهت استفاده در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و غیره کار خود را در سال 1348 حدود نیم قرن پیش آغاز نمود.

سابقه و تجربه فراوان این شرکت در حوزه تولید انواع شیرآلات موجب شده است تا برند اخوان در حال حاضر به یکی از مهم ترین و مشهورترین برندهای شیرآلات در ایران تبدیل شود.