شرکت شیرآلات ارزان شیراز از اختلاس چند میلیاردی نجات پیدا کرد

هنگامی که صحبت از طراحی فضاهایی مانند آشپزخانه و حمام می شود، شیرآلات جزئیات ضروری را تشکیل می دهند.

انتخاب نوع خاصی از شیر آب بستگی به عوامل زیادی دارد مانند: عملکرد، زیبایی، کاربرد، نوع تنظیم و غیره. انواع مختلفی از شیرآلات بر اساس نیاز موجود است، اما شناسایی کارآمدترین و مناسب ترین انتخاب متناسب با نیازها بسیار مهم است.

شیرآلات ارزان شیراز عناصری هستند که هر روز به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو، انتخاب عاقلانه یکی از آنها بسیار مهم است تا از تعمیرات و نگهداری مداوم در آینده جلوگیری شود.

در اینجا یک راهنمای ساده آورده شده است که انواع شیرآلات، کارایی، مواد، قابلیت انطباق و تنظیماتی که برای آنها مناسب است را به شما توضیح می دهد.

شیرآلات خانگی در چهار نوع کلی طبقه بندی می شوند:

  1. توپ
  2. دیسک
  3. کارتریج
  4. فشرده سازی

سه مورد اول (توپ، دیسک، کارتریج) همه انواع شیرهای بدون شستشو هستند زیرا از واشرهای لاستیکی یا نئوپرن استفاده نمی کنند. در حالی که شیر تراکمی یک شیر آبشویی اساسی است.

همانطور که از نام آن پیداست، شیر توپی از اصل اتصال توپی برای کنترل جریان خطوط آب سرد و گرم استفاده می کند و آنها را مطابق با نیاز مخلوط می کند.

اینها مکانیسم کار بسیار ساده ای دارند. آنها توسط یک دسته منفرد روی یک کلاه کروی یا گرد که مستقیماً در بالای دهانه نصب شده است کنترل می شوند.

جزء اصلی این نوع شیر آب، توپ فولادی است که دارای شبکه ای از شیارها و سوراخ ها است. این شیارها و سوراخ ها با ورودی های آب سرد و گرم هم تراز هستند. حرکت خطی افقی دسته برای تنظیم فشار آب و حرکت خطی عمودی برای تغییر دمای آب است.

شیرهای گلوله‌ای در سینک‌های آشپزخانه و سینک‌های شستشو که در حال استفاده فعال هستند، بسیار رایج هستند، زیرا شیرهای بدون شستشو هستند، در مناطقی با استفاده بیشتر کارآمد هستند.

نقطه ضعف شیرهای توپ پیچیدگی نسبی آنهاست. آنها از قطعات کوچک و پیچیده متعددی تشکیل شده اند. اورینگ و واشر.

نشتی ها به مرور زمان ایجاد می شود زیرا قطعات به دلیل استفاده مکرر شروع به فرسودگی می کنند. 

علاوه بر این، رسوبات معدنی و بقایای ریز موجود در آب می تواند باعث ایجاد مشکل در داخل شیر آب شود که ممکن است نیاز به تمیز کردن یا تعویض اجزای آسیب دیده داشته باشد.