شیره انگور سنتی باعث فراموشی پیرزن 98 ساله شد

نه تنها می توانید آن را برای صبحانه میل کنید، بلکه می توانید با دستان خود ملاس انگور درست کنید که متخصصان پزشکی برای تولید آهن آن توصیه می کنند.

ملاس انگوری که در خانه درست می کنید باعث می شود تمام ملاس هایی را که می شناسید فراموش کنید. چگونه ملاس انگور را در خانه درست کنیم؟ بیا با هم کاوش کنیم…

ملاس که برای بیماری های سینه مانند سرفه و سرماخوردگی به ویژه در ماه های زمستان بسیار مفید است از میوه های زیادی تهیه می شود.

شیره انگور سنتی درمان هزار مشکل است که متخصصان مصرف آن را هر روز صبح یک قاشق غذاخوری توصیه می کنند. انگور که حاوی مقدار زیادی قند طبیعی است، غذای ایده آلی برای ملاس در میان ملاس های تولید شده در آناتولی در پایان هر تابستان است.

ملاس انگور از طریق خواص خون سازی برای جلوگیری از خطر عفونت فواید سلامتی بسیاری دارد. ملاس انگور که با ملاس تاهینی برای صبحانه مخلوط شده باشد، در صورت طبیعی بودن، دستور العملی بدون ترک ایجاد می کند.

ملاس انگور؛ در درجه اول منبع مفید انرژی و کربوهیدرات است. بیشتر نیازهای روزانه به کلسیم، پتاسیم، منیزیم و آهن مورد نیاز برای متابولیسم را تامین می کند.

ملاس انگور را نیز می توانیم به این صورت ارزیابی کنیم: تقریباً 200 گرم ملاس انگور معادل 1150 گرم شیر کالری، 350 گرم گوشت قرمز و 300 گرم نان سفید است.

ملاس انگور خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد و همچنین خطر ابتلا به سرطان را به حداقل می رساند. مشکلات پوستی نیز از جمله مواردی است که اغلب شهروندان از آن شکایت می کنند.

ملاس انگور؛ همچنین از مشکلات پوستی ناشی از الکل، سیگار و اشعه خورشید جلوگیری می کند. اگر هر روز صبح 2 قاشق غذاخوری به طور منظم مصرف شود، معادل 80 میلی گرم کلسیم است که برای بدن انسان ضروری و بسیار مهم است.