شیر حوله خشک کن حمامی سرویس بهداشتی

شیر حوله خشک کن حمامی، نمونه ای از مدرن ترین محصولات امروزی است که از آن در حمام و سرویس های بهداشتی استفاده می نمایند. با استفاده از این محصول به راحتی می توان به خشک کردن دست ها و حوله در کم ترین زمان ممکن پرداخت. این ابزار بیشتر در هتلها، فرودگاه ها و رستوران های بزرگ استفاده می شود اما برخی افراد نیز از آن در منزل شخصی استفاده می کنند.

شیر حوله خشک کن تقریبا شبیه سشوار عمل می کند و به شکل شیر آب است که از لوله آن، بادی گرم بیرون می آید. برای نصب این محصول ضروری است که ساختمان گاز کشی شده باشد. نمونه های گسترده با طرح های جذابی از این محصول موجود است که دست شما را برای خرید باز گذاشته است.

شیر حوله خشک کن حمامی سرویس بهداشتی

نصب شیر حوله خشک کن

نصب شیر حوله خشک کن نصب شیر حوله خشک کن را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید چون کار آسانی نیست و سهل انگاری در نصب آن خطر بسیاری در پی دارد. با نصب کردن حوله خشک کن، دمای فضای حمام حفظ و کنترل می شود و از سرد یا گرم شدن زیاد جلوگیری به عمل می آورد. همچنین در همان زمان می توان حوله خیس را خشک کرد و از جذب میکروب در آن جلوگیری کرد. با این محصول دیگر به گذاشتن دستمال کاغذی در سرویس ها و همچنین سرویس گرمایشی نیست.

برای نصب شیر حوله خشک کن ابتدا محل مورد نظر توسط کارشناسان بررسی و مشخص می شود. بسته به این که شیر حوله خشک کن شما از چه نوعی است به میزان قطر آن، دیوار با دریل سوراخ می گردد. سپس قطعات در این سوراخ ها وصل شده و توسط نصابان شیر به لوله گاز متصل می شود. افراد در مورد نصب حوله خشک کن لازم است نکاتی را جدی بگیرند. ابتدا محل نصب حوله خشک کن را حتما در نزدیکی پنجره و محل عبور هوا قرار دهند. زیر پنجره بهترین محل نصب آن است.همچنین برای نصب شیر حوله خشک کن اهمیت بسیاری دارد که محل نصب عایق بندی شده باشد.

در ذکر نکات مربوطه لازم است که بگوییم اگر می خواهید شیر حوله خشک کن را در محلی نصب کنید باید آن را طوری قرار داده که فاصله ای در حد ۱۰۰ میلی متر از تمام جهت ها با حوله خشک کن وجود داشته باشد و با دیگر وسایل چفت نشود. شیار هایی که به این محصول متصل می شوند را چک کنید تا هیچ گونه نشتی یا لقی نداشته باشند.

اگر می خواهید حوله خشک کن شما دوام طولانی داشته باشد هر چند وقت یک بار آن را هواگیری کنید. زمانی که لوله شیر دچار هوا گرفتگی شود، عملی چون گرمایش را نمی تواند به خوبی انجام دهد. اگر هواگیری صورت نگیرد به مرور هوای بیشتری در لوله ها تجمع یافته و در نتیجه حوله خشک کن از کار خواهد افتاد یا عملکرد آن رو به ضعف نهاده خواهد شد. برای این کار نیاز به هیچ عمل پیچیده ای نیست و تنها با باز کردن یک شیر می توانید آن را انجام دهید.

شیر حوله خشک کن یزد

شیر حوله خشک کن یزد شیر حوله خشک کن یزد، یکی از محصولات ملزومی در ساختمان های مدرن و هتل ها شده است. این محصول در انواع شکل ها و رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی تولید و روانه بازار می گردد. هنوز استفاده از این محصول به صورت گسترده انجام نمی شود و حال کم کم به اهمیت شیر حوله خشک کن پی برده اند. امروزه بخاطر جذابیت و زیبایی بیشتر سرویس ها نیز از این کالا استفاده می کنند. این وسیله فضا را تنگ نکرده و هیچ فضایی را اشغال نمی کند از این رو در انواع سرویس ها می توان آن را نصب نمود. شیر حوله خشک کن به نوعی یک رادیاتور محسوب می شود و به گرم کردن محیط اطراف می پردازد. همچنین پس از استحمام اجازه نمی دهد که رطوبت در حمام باقی بماند و سریع محل را خشک می کند و چنین کالایی برای حفظ بهداشت سرویس ها و حمام کاملا ضروری است. جلوگیری از رشد کپک های خطر آفرین نمونه ای دیگر از کاربرد این محصول بشمار می رود.

یزد در زمینه تولید انواع شیر آلات خصوصا شیر حوله خشک کن توانسته رتبه خوبی را در سطح کشور رقم بزند و با کسب شایستگی مجوز صادرات را از آن خود کند. در این منطقه این محصول با بیشترین تنوع در حد پایتخت کشور یافت می شود و حتی سایت های بیشماری از این منطقه در اینترنت یافت می شوند. اگر متقاضی محصولات یزد هستید بهتر است برای مقایسه قیمت ها حوله خشک کن یزد را فراموش نکنید. یزد، خود مواد اولیه تولید این دسته کالا را در بر دارد و این امر سبب کاهش و تفاوت بسیار قیمت کالای این منطقه در سطح کشور می شود.

لازم به ذکر است که مراکز فروش عمده حوله خشک کن در یزد، در جای جای این منطقه موجود است و شما می توانید این محصول را در تعداد بیشتر و با قیمتی بهتر و منصفانه تر تهیه کنید. این مراکز افراد را در خریدی بهتر هم از نظر تنوع و هم از نظر قیمت یاری می رساند و فروش خود را به قیمت درب کارخانه انجام می دهند. حذف هزینه باربری، سود، واسطه از جمله عواملی است که بر روی اجناس این مراکز اعمال نمی گردد و تقریبا قیمت آن ها نسبت به دیگر فروشگاه ها نصف است.

شیر حوله خشک کن سینجر

شیر حوله خشک کن سینجر سینجر، یکی از برند های تولیدی انواع لوازم خانه از جمله حوله خشک کن است که کیفیت آن در نزد مشتریان مرد مقبولیت قرار گرفته است. اکنون که استفاده از این محصول در حال رونق گرفتن است، تولیدی این بخش از محصولات سینجر نیز در حال افزایش است.

سینجر همچنین در حدی از کیفیت قرار دارد که هر ساله میزانی از محصولات خود را به کشور هلی خارجی عرضه می نماید. متناسب با هر بودجه ای سینجر حوله خشک کن با کیفیت ارائه می دهد و همین امر موجب شناخته تر شدن این برند در بازار شده است و محصولات این برند را در همه فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی می توان یافت. حوله خشک کن سینجر را می توان با مراجعه به فروشگاه های شیرآلات تهیه کرد. اگر سرویس بهداشتی شما بر اساس یک تم ساخته شده است می توانید این محصول را هماهنگ با تم برگزینید زیرا طیف رنگی گسترده و سبک های بسیاری از حوله خشک کن موجود است.

شیر حوله خشک کن 35 30 سانتی

شیر حوله خشک کن 35 30 سانتی شیر های حوله خشک کن در ابعاد و سایز های کوچک تا بزرگ تولید می شود تا در انواع فضا ها کارکرد خوبی داشته باشد. افراد توجه داشته باشند که اگر سرویس کوچکی دارند از خرید حوله خشک کن بزرگ پرهیز کنند زیرا کنترل دما به غلط در محیط انجام می شود. همچنین باید ارتفاع از پایین و هم از بالای حوله خشک کن استاندارد باشد تا هم تهویه صورت بگیرد و هم افراد بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

برای ارتفاع نمی توان یک میزان مشخص اعلام کرد زیرا همه چیز بستگی به نوع سرویس ها دارد. سقف نیز از عوامل بسیار مهم دیگر است که نباید از آن غافل بود. سقف سرویس ها باید به گونه ای شود که در صورت نصب حوله خشک کن خفگی ایجاد نشود و تا میزان متناسبی بالا باشد. شیر های حوله خشک کن ۳۵ ۳۰ سانتی برای تمامی محیط ها اعم از کوچک یا بزرگ مناسب است. این محصول معمولا در قسمت مرکزی نصب می شود تا جلوه بیشتری را در فضا داشته باشد.

شیر حوله خشک کن مشکی

شیر حوله خشک کن مشکی شیر حوله خشک کن مشکی اغلب با جنس بدنه برنجی تولید می شود. کیفیت و کارایی این محصول از نظر دوام بدنه بسیار بالاست و دچارزنگ زدگی نخواهد شد. همچنین در صورت وجود آلودگی به وضوح لکه ها پیدا نخواهند شد. این حوله خشک کن ها دمای محیط را در حالت تعادل و به شکل یکنواخت حفظ می کنند. راندمان بالای این محصولات سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن ها شده و در تیپ های گوناگونی موجود می باشند.

حوله خشک کن مشکی نمونه ای از محصولات لوکس در این دسته کالا ها است و برازنده هر نوع سرویسی هستند و این محصول در عین سادگی جذابیت خاصی را در بردارد. این محصول دارای تاییدیه و برچسب انرژی است و مصرف انرژی گرمایشی را تا میزان زیادی کاهش می دهد. برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید یک باره این محصول را خریداری کرده و تا سالیان متمادی از پرداخت هزینه های هنگفت آسوده خاطر بمانید.

در ابتدای تولید این گونه کالا ها بسیار پیش می آمد که دما پس از مدتی از حالت یکنواختی در آمده و فشار در مناطقی از محیط کم یا زیاد است. به مرور و با پی بردن به فرمولاسیون اصلی ساخت و توجه همه جانبه به کارکرد آن در محیط، در نتیجه حوله خشک کن های نوینی پا به عرصه گذاشتند که تمامی دغدغه های گذشته را حذف نموده اند. پره های داخلی این محصولات به گونه ای طراحی شده که میزان بیشتری از هوا را به داخل جذب کند و ظرفیت حرارتی را به بهترین نحو در محیط برساند.

قیمت شیر رفت و برگشت حوله خشک کن

قیمت شیر رفت و برگشت حوله خشک کن شیر های رفت و برگشت که محل عبور و مرور آب هستند باید از خاصیت ضدزنگی برخوردار باشند و دچار پوسیدگی نشوند. جنس استیل، کرومی، آلومینیومی، برنجی و…. از این محصول موجود است و بسته به نوع کارکرد و دوام قیمت متفاوتی را به خود اختصاص می دهند. برخی شیر های رفت و برگشت قابلیت کنترل خود را دارند و آسودگی هر چه بیشتر را برای افراد فراهم می آورند. این شیر ها همانند شیر های ترموستاتیک عمل می کنند یعنی با سنجش دمای محیط ورودی آب را کنترل می کند. این نوع شیر ها مصرف انرژی را به حد بسیار زیادی کاهش می دهند و تقریبا نصف می کنند.

عموما جنس برنج و کرومی از این محصول به دلیل ارزان بودن مواد اولیه و زیاد بودن آن تولید می گردد اما باز هم اگر تمایل به خرید جنس دیگری از شیر رفت و برگشت داشتید می توانید در نمایندگی های فروش به طور گسترده آن را بیابید. این شیر های رفت و برگشت به سیستم گرمایشی مرکزی متصل هستند و آب گرم از آن مرکز در لوله ها جریان می یابد.

در خرید شیر رفت و برگشت توجه کنید که جنسی را انتخاب کنید که دچار پوسیدگی و نشتی نشود و با کمی بیشتر هزینه کردن این مشکل را تا همیشه به طور کل قطع کنید. در این زمینه شیر های رفت و برگشت فولادی مرغوب ترین و با دوام ترین محصول بازار هستند که البته به دلیل بیشتر بودن نرخ فولاد، طبیعتا بهای بیشتری را باید بابت آن پرداخت ولی از سوی دیگر هزینه ی تعمیرات را برای شما به بار نمی آورد.

قیمت شیر حوله خشک کن

قیمت شیر حوله خشک کن حوله خشک کن فولادی به سبب داشتن تنه ای مستحکم و ضخیم، نیاز به تعمیرات زود به زود را برای صاحبان خود ایجاد نمی کند و برجسته ترین گزینه از بین حوله خشک کن های با دوام است‌. با این ویژگی باز وزن آن زیاد نیست و می توان آن را به آسانی نصب نمود. استفاده از این جنس حوله خشک کن در محیط هایی که بیشتر در معرض رطوبت قرار دارند بسیار شایسته است. همچنین حوله خشک کن فولادی، سیستم گرمایشی آن بهتر کار می کند و دما را در تمام فضا به طور یکسان ثابت نگه می دارد. بسته به قیمت فولاد، نرخ این محصول نیز کم یا زیاد می شود و به شدت متاثر از نوسانات نرخ فلزات است.

در شیر حوله خشک کن آلومینیومی، انتقال گرما با سرعت زیاد تری انجام می گیرد و در صورت روشن شدن در چند ثانیه، گرم کردن محیط را در دست می گیرد. این جنس از شیر ها در وزن های سنگین تری تولید می شوند و نصب آن کمی با مشکل رو به رو است. زمان روشن و خاموش شدن حوله خشک کن با این جنس همانند هم بوده و خاموشی و سرد شدن آن در کسری از ثانیه صورت می گیرد. قیمت شیر های حوله خشک کن آلومینیومی حد وسط این دسته کالا ها قرار دارد و بیشتر افراد می توانند از آن بهره مند شوند.

شیر های کرومی حوله خشک کن نیز دارای خاصیت ضد ضربه بوده و به آسانی دچار شکستگی نمی شود. این شیر ها دارای ظاهری براق و جذاب هستند و جلوه ای زیبا را برای محیط به ارمغان می آوردند. جنس کروم از دیرباز در صنعت شیرآلات مورد استفاده قرار گرفته و جنس آن شایسته بهره وری و ساخت چنین محصولاتی است. قیمت شیر های کرومی مناسب ترین نرخ موجود هستند و اگر می خواهید با کم ترین هزینه صاحب شیر حوله خشک کن شوید، به دنبال این جنس کالا بگردید.