صابون مایع لوکس کشف شده در حمام فین کاشان

انواع مختلفی از صابون مایع از جمله صابون مایع لوکس باعث ایجاد کف غنی‌تر می‌شود که بسیاری از افراد آن را به کف صابون نواری نازک‌تر ترجیح می‌دهند.

صابون‌های قوی، به‌ویژه آنهایی که به‌عنوان دئودورانت طراحی شده‌اند، می‌توانند برای برخی افراد خیلی خشن باشند، روغن‌های مهم را از بین ببرند و پوست را تحریک کنند.

با این حال، بسیاری از صابون‌های مایع و شوینده‌های بدن حاوی مرطوب‌کننده‌ها هستند و نسبت به صابون‌های نواری ملایم‌تر هستند.

خانم‌ها می‌توانند از صابون‌های مایع حاوی مرطوب‌کننده‌ها بیشترین بهره را ببرند، پوستشان معمولاً حساس‌تر از مردان است و استفاده از صابون‌های دئودورانت می‌تواند لکه‌های خشک و خارش ایجاد کند.

نکته اصلی این است که استفاده از صابون مایع یا صابون نواری یک انتخاب شخصی است.

بیش از روش تحویل، مهم‌ترین چیزی که باید از آن آگاه باشید، واکنش شما به برخی مواد افزودنی مانند عطرها و مرطوب‌کننده‌ها است.

صابون

هر کدام را که انتخاب می کنید، توجه داشته باشید که سازمان غذا و داروی ایالات متحده در سال 2016 حکم داد که مزایای استفاده از صابون ضد باکتری ثابت نشده است.

همچنین ثابت نشده است که ترکیبات فعال ضد باکتری تریکلوزان و تری کلوکاربان برای استفاده روزانه ایمن نیستند.

در سطح بسیار ابتدایی هیچ تفاوت واقعی بین این دو وجود ندارد. صابون های نواری به طور کلیشه ای خشن تر هستند و رطوبت پوست را از بین می برند.

صابون‌های مایع اغلب حاوی مرطوب‌کننده‌ها هستند، اما به احتمال زیاد دارای رایحه‌ها و افزودنی‌های دیگر هستند که هیچ کدام خوب نیستند.

اکثر صابون های نواری حاوی گلیسیرین هستند که برای افرادی که مشکلات پوستی مانند اگزما دارند مفید است.

صابون‌های مایع کف غنی‌تری ایجاد می‌کنند، اما گران‌تر هستند. نتیجه نهایی؟ استفاده از صابون مایع یا صابون نواری یک انتخاب شخصی است.

متخصصان پوست معمولا صابون های ملایم و بدون عطر را پیشنهاد می کنند.