صابون مایع کوچک که می تواند مانند لاک ناخن ها را رنگی کند

صابون های ظرف بدون شک برای پوست سفت هستند. برخی از صابون مایع کوچک به صورت کنسانتره غلیظ هستند و باید به خوبی در آب رقیق شوند، در حالی که برخی دیگر به عنوان آب معمولی هستند.

بیشتر این صابون‌ها حاوی مواد طراوت‌بخشی مانند نعناع و لیمو هستند که همراه با آب گرم و شستشو به پاک کردن لکه‌های روغن و کثیفی از بشقاب‌های شما کمک می‌کنند.

مولکول‌های موجود در صابون به روغن و آب می‌چسبند، بنابراین کثیفی را به آب گرم می‌برند. آنها با هم کار می کنند تا لکه و کثیفی را از صفحه پاک کنند.

صابون های دارویی هدف خاصی دارند. آنها بیشتر توسط پزشکان توصیه می شوند و برای درمان مشکلات پوستی یا آلرژی استفاده می شوند.

آنها در صورت استفاده منظم از باکتری یا ویروس در پوست محافظت می کنند. بسیاری از گیاهان دارویی یا خواص دارویی موجود در آنها در دراز مدت بسیار مفید هستند. آنها با عوامل ضد باکتری ساخته شده اند.

صابون

نوع بعدی صابون صابون غیر توالتی است. اینها غیر توالتی نامیده می شوند زیرا برای تمیز کردن کثیفی های سنگین مانند چربی سخت و لکه ها استفاده می شوند.

صابون هایی با کارایی بالا و سخت هستند. آنها همچنین به عنوان صابون لیتیوم شناخته می شوند.

گاهی اوقات از این صابون ها به عنوان روان کننده در گریس ها و غلیظ کننده ها نیز استفاده می شود.

هنگامی که از آنها به عنوان غلیظ کننده استفاده می شود به افزایش ویسکوزیته روغن کمک می کند.

هر نوع صابون با انگیزه ای برای رفع نیاز ساخته می شود. برخی از صابون های مارک دار دقیقاً با الزامات روبرو هستند در حالی که مارک های دیگر در انجام این کار شکست می خورند.

در اینجا چند اصطلاح دیگر که معمولا استفاده می شود و آنهایی که هر روز می شنوید آورده شده است.