علت ترس کودک از تانک جنگی اسباب بازی در لبنان برملا شد

وقتی می دانیم چرا یک اسباب بازی می خریم، باید آن را با سن و ترجیحات کودک نوپا تطبیق دهیم . چه مورد علاقه یک کودک نوپا و چه علاقه یک کودک پیش دبستانی.

همچنین باید به یاد داشته باشیم که برخی از تانک جنگی اسباب بازی برای کودکان بالای یک سن خاص در نظر گرفته شده است که به راحتی می توان با علامت های روی بسته بندی آن ها را بررسی کرد.

همچنین سطح دشواری باید با سن کودکی که اسباب بازی برای او خریداری شده تنظیم شود.

نوزاد نمی تواند برای مدت طولانی تری توجه خود را روی یک جسم متمرکز کند. او همیشه حرکات خود را کنترل نمی کند و از طریق حواس خود جهان را می شناسد.

بنابراین، باید اسباب بازی هایی با رنگ های رسا انتخاب کنید که به راحتی توجه کودک نوپا را به خود جلب کند.

کودکان کمی بزرگتر که می توانند به تنهایی حرکت کنند، به سرعت دوام اسباب بازی های خود را آزمایش می کنند. توجه آنها مطمئناً به بلوک ها و پازل های ساده جلب خواهد شد.

مهم است که اسباب بازی ها شکل ها و بافت های متفاوتی داشته باشند . در این سن، باید به یاد داشته باشیم که دیر یا زود اسباب بازی به دهان می رود، بنابراین مهم است که از چه چیزی ساخته شده است.

ارزش توجه به مواد طبیعی و زیست محیطی را دارد.

کودکان چند ساله از نظر بدنی بسیار فعال هستند، بنابراین اسباب بازی ها باید مهارت های دستی خود را توسعه دهند. مجموعه های گسترده تر از بلوک ها برای این ایده آل هستند.

اسباب بازی هایی که در حرکت مورد استفاده قرار می گیرند، مانند دوچرخه های دویدن، نیز ایده خوبی خواهند بود.

هنگامی که یک اسباب بازی را انتخاب کردیم، هنوز باید یکی را انتخاب کنیم که از بسیاری از اسباب بازی های مشابه در امان باشد. عنصر ایمنی یکی از مهمترین آنها است.

ما در نگاه اول می توانیم بگوییم که آیا اسباب بازی عملکرد خود را انجام می دهد یا خیر. یک اسباب بازی ایمن باید با دقت ساخته شود، عاری از آسیب، نقص و عناصر خطرناک باشد.

باید از مواد غیر سمی ساخته شود. به همین دلیل است که اسباب‌بازی‌های اکولوژیکی انتخاب درستی هستند.

اسباب بازی های ایمن دارای گواهینامه ها و تاییدیه های متعددی هستند که به راحتی می توان آنها را در توضیحات یا روی بسته بندی بررسی کرد.

اسباب بازی های تولید شده در اتحادیه اروپا ایمن تر هستند زیرا استانداردهای اتحادیه اروپا بسیار محدودتر از آسیایی هستند.