قابلمه چدن مارک کاندید متعلق به فتحعلی شاه قاجار در پاریس می باشد

با تمام چیزهایی که در قابلمه ها و تابه ها موجود است، استثنائات اندکی بر تطبیق پذیری قابلمه چدن مارک کاندید غلبه می کنند. از دوام آن گرفته تا حفظ گرما و موارد دیگر، تابه های چدنی یکی از موارد ضروری هستند.

برای درک بهتر فواید پخت و پز در ماهیتابه چدنی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سرمایه گذاری روی مجموعه ای از چدن می تواند به معنای داشتن مجموعه ای بادوام از ظروف نچسب باشد که تقریباً برای همیشه دوام می آورد.

یادگیری نحوه مراقبت صحیح از آن برای حفظ طول عمر بسیار مهم است، اما هنگامی که با این فرآیند راحت هستید، به راحتی می توانید آن را در روال معمول تمیز کردن آشپزخانه خود بگنجانید.

خوشبختانه، چدن نسبتاً مقرون به صرفه است و به راحتی در فروشگاه های خرده فروشی آشپزخانه در دسترس است.

قابلمه

یا اگر می خواهید قبل از خرید یک قطعه جدید چدن را امتحان کنید، مغازه دست دوم محلی خود را بررسی کنید و سعی کنید یک قطعه قدیمی را دوباره مزه دار کنید تا دوباره آن را شبیه نو کنید.

دلایل خوبی وجود دارد که تابه چدنی از نسل ها به نسل ها منتقل می شود. این ماهیتابه ها با بالا رفتن سن و با مراقبت مناسب بهتر می شوند و به یک جزء اصلی در انبار تبدیل می شوند.

اگر تمام کارهایی که تابه چدنی می تواند برای شما انجام دهد را انجام نداده اید، آیا وقت آن نرسیده است که این کار را انجام دهید؟

برای شروع، این یکی از ارزان ترین قطعاتی است که می توانید به مجموعه ظروف خود اضافه کنید.

چدن نامیده می شود زیرا از آهن مذاب ساخته شده است که در قالب یا ریخته گری ریخته می شود. بیشتر قابلمه ها و ماهیتابه های چدنی یک تکه فلزی هستند که شامل دسته است.

گلدان های مناسبی از جنس سیلیکون، پارچه یا چرم برای محافظت از دستان شما در دسترس هستند.

برای سهولت در استفاده درست روی دسته می لغزند. می توانید از ماهیتابه چدنی خود در فر استفاده کنید.