قیمت شیرآلات شایان مدل الماس

آیا دنبال شیرآلات شایان مدل الماس می گردید؟ انواع مدل های شیرآلات شایان رو نام ببرید؟ قیمت انواع شیرآلات اهرمی و کلاسیک در بازار چقدر است؟ شیرآلات شایان جز باکیفیت ترین برند داخلی و خارجی به حساب می آید.
شیر یک وسیله یا ابزاری است که برای باز و بست کردنآب، گاز به کار می رود و از قدیم این نوع شیر ها بوده اند که به آب بند شهرت دارند که امروزه به آن شیر های دریچه ای گفته می شود، به مجموع چند شیر، شیرآلات گفته می شود که به آن دلیل است که در ساختمان و محیط های مسکونی حداقل 4 شیر نیاز است که یک سرویس کامل گفته می شود.
شیرآلات شایان که از بنام ترین شیر های مسکونی رو ساخته و به بازار وارد می کنند و هدف این شرکت ساخت جدید ترین نوع شیر ها باکفیت می باشد که در اکثر خانه های مسکونی شیک و با کلاس از این نوع شیر های استفاده می کنند و روز به روز در حال افزایش تولید هستند و با صادارت این شیرآلات مدل الماس به خارج از کشور گامی مهمی در این عرصه برداشته است، اگر برای خرید این نوع شیرآلات می خواهید اقدام کنید بهتر است که نمایندگی ها و یا فروشگاه های لوکس که در اکثر نقاط ایران وجود دارند اقدام کنید.

fa/شیرآلات1/news/12515/شیرآلات شایان مدل الماس

انواع مدل های شیر آلات شایان را نام ببرید؟


  • جدیدترین مدل شیرالت به نام کارون 1و2 می باشد.
  • مدل نگین
  • مدل ارکیده
  • مدل الماس
مدل الماس که اکثر شرکت های تولیدی بعد از شایان به تولید پرداختند یکی از زیباترنی نوع شیرالت و پرفروش ترین به دلیل قیمت بسیار مناسب و منصافانه آن بوده است.
قیمت شیرآلات بسته به نوع کیفیت بدنه و مغزی داخل شیر متفاوت می باشد و نمی توان برای هر یک از شیر ها یک قیمت ثابت گذاشته شود به همین دلیل برای قیمت گذاری به این نوع امتیاز ها توجه می شود.

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.