لوله پلیکا سایز 8 را در 22 بهمن بخرید تا تخفیف بگیرید!!

خواص انعطاف پذیری و دوام لوله های پلاستیکی برای کشورهای منطقه زلزله مانند ترکیه اهمیت بیشتری پیدا می کند.

این ویژگی‌های لوله پلیکا سایز 8 مزیت‌هایی را از نظر آسیب کمتر به سیستم‌های نصب شده در اثر زلزله، به حداقل رساندن خطرات احتمالی و جلوگیری از خسارات مالی بالا فراهم می‌کند.

لوله های پلاستیکی در صورت عدم مواجهه با چنین شرایط نامطلوبی و در شرایط مناسب، مدت زمان طولانی استفاده را تا 50 سال ارائه می دهند.

از آنجایی که از لوله های پلاستیکی در انتقال آب آشامیدنی و فاضلاب استفاده می شود، با مواد اولیه ای تولید می شوند که به آبی که حمل می کنند طعم و بو نمی دهند.

این واقعیت که با آب واکنش نشان نمی دهد و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است از جمله دلایل ترجیح آن است.

جلوگیری از آلودگی آب به دلیل ساختار صاف دیوار داخلی یک ویژگی لوله سازگار با محیط زیست را اضافه می کند.

همچنین به لطف سطح داخلی خود اصطکاک سیال و مقاومت جریان را به حداقل می رساند.

سیستم های لوله های پلاستیکی پایدار و سازگار با محیط زیست هستند.

آنها در طول تولید بهینه انرژی هستند و بالاترین سطح حفاظت را در برابر آلودگی در حین سرویس ارائه می دهند.

با توجه به این مزیت های برتر، انتظار می رود تقاضا برای لوله های پلاستیکی با روندی بسیار سریع در کشور ما و همچنین در سراسر جهان افزایش یابد.

لوله های پلاستیکی با نصب مناسب نه تنها می توانند مزایای متعددی را برای صاحبان ساختمان فراهم کنند، بلکه می توانند به کاهش مصرف انرژی در کشور نیز کمک کنند.

انتشار کمتر دی اکسید کربن

این تحقیق که توسط یک شرکت سوئیسی مستقل و متخصص در تجزیه و تحلیل عملکرد محیطی توسط Georg Fischer (GF) مستقر در سوئیس تهیه شده است، که بخشی از GF Hakan Plastik است، بر اساس Ecoinvent، پایگاه داده موجودی چرخه زندگی پیشرو در جهان است.

در نمودار زیر که برای این مطالعه تهیه شده است، عملکرد زیست محیطی سیستم های لوله کشی ترموپلاستیک با ارزیابی کیفیت، طول عمر آنها برای کاربرد در فناوری ساخت و ساز، صنعت، توزیع آب و گاز نشان داده شده است.

(در تجزیه و تحلیل، تاثیر زیست محیطی یک متر لوله برای هر یک از پلاستیک های رایج مورد استفاده با مواد رقیب اصلی (DN25، 80، 150 و 400) مقایسه شد.)