مردی با سرامیک بین کابینتی مات برای خود دندان مصنوعی درست کرد

کفپوش کاشی لاستیکی و سرامیک بین کابینتی مات برای مناطقی که آب رایج است، از جمله کف آشپزخانه و حمام، ایده آل است.

ظاهری منحصر به فرد دارد و بهترین مقاومت در برابر آب و لکه را در بین هر نوع کفپوشی دارد. همچنین، در رنگ‌های سرگرم‌کننده موجود است، بنابراین می‌توانید سبک آشپزخانه خود را به سلیقه شخصی خود سفارشی کنید.

سطح راحت آن، آن را به یک انتخاب عالی برای آشپزخانه هایی تبدیل می کند که زمان زیادی را در آن ایستاده می گذرانید.

کفپوش کاشی لاستیکی بادوام و کم نگهداری است. برای حفظ شکل خوب آن برای سالهای آینده نیازی به نگهداری منظم یا آب بندی مجدد ندارد.

اگر کاشی های لاستیکی شما خراشیده شده است، می توانید به راحتی کاشی های تکی را بدون نصب مجدد کل کف به یکباره تعویض کنید.

سرامیک

بزرگترین اشکال کاشی های لاستیکی هزینه آن است. آنها یکی از گران ترین مواد کفپوش آشپزخانه هستند.

میزهای فلزی دوام عالی و ظاهر آشپزخانه شیکی را ارائه می دهند. اگرچه این نوع کاشی از نظر قیمتی مشابه سنگ طبیعی است، اما در مقابل آزمون زمان مقاومت خواهد کرد.

کاشی های فلزی روی هر سطح کاری مانند آشپزخانه، اتاق ابزار یا بار عالی کار می کنند. با این حال، این کاشی ها تقریباً به محض نصب می توانند خراشیده شوند.

برخی افراد این ظاهر تیره را ترجیح می دهند، که می تواند اثر کلی را ملایم کند. اگر این ظاهر مورد علاقه شما نیست، پس فلز یک نوع کاشی ایده آل برای شما نیست.

این کاشی ها در لمس گرم هستند و روی پا بسیار آسان هستند. این کاشی ها در رنگ های مختلف رنگ آمیزی می شوند.

نصب ممکن است دشوار باشد، بنابراین انتظار داشته باشید که چندین لایه چسب برای آب بندی کفپوش و جلوگیری از رسیدن رطوبت به کف زیرین اعمال کنید.

به طور کلی، کاشی های چوب پنبه ای با چسب های پلی اورتان نصب می شوند، اما کاشی های کف شناور با کلیک در محل نیز موجود هستند.