مصرف چای سوفیا 10 کیلویی در ترکیه نیاز به مجوز قانونی دارد

چای ها علی الخصوص چای سوفیا 10 کیلویی حاوی گروهی از پلی فنول هاست که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند. مصرف آنتی اکسیدان ها ممکن است به کاهش خطر بیماری های مزمن و بهبود سلامت کلی شما کمک کند.

چای سیاه حاوی گروه دیگری از آنتی اکسیدان ها به نام فلاونوئیدها است که برای سلامت قلب مفید است.

همراه با چای، فلاونوئیدها را می توان در سبزیجات، میوه ها، شراب قرمز و شکلات تلخ یافت.

مصرف منظم آنها ممکن است به کاهش بسیاری از عوامل خطر بیماری قلبی، از جمله فشار خون بالا، کلسترول بالا، سطح تری گلیسیرید بالا و چاقی کمک کند.

یک بررسی بزرگ از مطالعات نشان داد که به ازای هر فنجان چای که روزانه مصرف شود، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی 4 درصد، خطر حمله قلبی و سایر حوادث قلبی عروقی 2 درصد، خطر سکته مغزی 4 درصد کمتر است.

یک مطالعه آینده‌نگر بزرگ دیگر نشان داد که افرادی که روزانه چای می‌نوشیدند، در مقایسه با افرادی که در ۱۲ ماه گذشته چای ننوشیده‌اند، ۸ درصد کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و ۱۰ درصد کاهش خطر ابتلا به حوادث عمده قلبی مانند حمله قلبی داشتند.

چای

افزودن چای سیاه به برنامه روزانه خود راهی آسان برای گنجاندن آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی شما و کاهش احتمالی خطر عوارض سلامتی در آینده است.

چای سیاه حاوی فلاونوئیدها است که برای سلامت قلب مفید است. مطالعات نشان داده اند که نوشیدن منظم چای سیاه ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.

بدن حاوی دو لیپوپروتئین است که کلسترول را در سراسر بدن منتقل می کند.

یکی لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) و دیگری لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) است.

LDL به عنوان لیپوپروتئین “بد” در نظر گرفته می شود زیرا کلسترول را به سلول های بدن منتقل می کند.

در همین حال، HDL به عنوان لیپوپروتئین “خوب” در نظر گرفته می شود زیرا کلسترول را از سلول های شما دور می کند و به کبد می برد تا از جریان خون خارج شود.