مصرف کشمش فخری امروز در زنان باردار موجب زایمان زودرس می شود

با افزودن کشمش فخری امروز به میان وعده ها و وعده های غذایی خود، محتوای فیبر موجود در غذاهای آشپزی خود را به سرعت و به راحتی افزایش می دهید.

داده های ارائه شده در شصت و یکمین جلسه علمی سالانه کالج قلب و عروق آمریکا در سال 2012 نشان می دهد که افرادی با افزایش خفیف فشار خون می توانند از مصرف معمول کشمش (سه بار در روز) بهره مند شوند.

محققان دریافتند که این مصرف روزانه ممکن است به طور قابل توجهی فشار خون را کاهش دهد، به ویژه در مقایسه با خوردن سایر تنقلات رایج.

علاوه بر این، تغذیه کشمش سرشار از الکترولیت پتاسیم است که برای سلامت قلب مفید است، به جلوگیری از کاهش پتاسیم کمک می کند یک مسئله رایج در رژیم غذایی استاندارد آمریکایی.

پتاسیم یک ماده معدنی کلیدی برای عملکرد مناسب تمام سلول ها، بافت ها و اندام های بدن انسان است.

کشمش

افرادی که مقدار زیادی پتاسیم در رژیم غذایی خود دریافت می کنند، کمتر در معرض خطر سکته مغزی، به ویژه سکته ایسکمیک قرار دارند.

یک مطالعه تصادفی در سال 2015 تأثیر مصرف روتین کشمش تیره در مقابل تنقلات فرآوری شده جایگزین را بر سطح گلوکز و سایر عوامل خطر قلبی عروقی در میان بیماران مبتلا به دیابت نوع II ارزیابی کرد.

در این مطالعه، در مقایسه با میان وعده های فرآوری شده جایگزین، افرادی که کشمش مصرف می کردند 23 درصد کاهش سطح گلوکز بعد از غذا داشتند.

همچنین کسانی که کشمش مصرف می کردند، 19 درصد کاهش گلوکز ناشتا و کاهش قابل توجهی در فشار خون سیستولیک داشتند.

به طور کلی، تحقیقات از کشمش به عنوان یک میان وعده سالم برای بیماران مبتلا به دیابت نوع II حمایت می کند.

محتوای فیبر موجود در کشمش همچنین به بدن شما کمک می کند تا قندهای طبیعی کشمش را پردازش کند، که به جلوگیری از افزایش انسولین کمک می کند.