میز ناهار خوری رزین اشتهای شما را به غذا خوردن بیشتر می کند

رزین های به کار رفته در میز ناهار خوری رزین معمولاً مواد چسبناکی هستند که از طریق فرآیند پخت به پلیمرهای سفت تبدیل می شوند.

رزین ها به طور طبیعی وجود دارند اما امروزه اغلب به صورت مصنوعی ساخته می شوند. برخی از رزین های مصنوعی خواصی مشابه با رزین های گیاهی طبیعی دارند، اما بسیاری از آنها بسیار متفاوت هستند.

رزین های مصنوعی دارای چندین کلاس هستند. برخی از آنها با استری کردن ترکیبات آلی ساخته می شوند.

برخی از رزین‌ها بیشتر شبیه پلاستیک‌های ترموست هستند که در آن‌ها اصطلاح “رزین” به آرامی برای واکنش دهنده یا محصول یا هر دو به کار می‌رود.

اصطلاح “رزین” ممکن است برای یکی از دو مونومر در یک کوپلیمر به کار رود که دیگری “سخت کننده” نامیده می شود.

برای پلاستیک های ترموست که فقط یک مونومر دارند، تنها ترکیب مونومر “رزین” نامیده می شود.

میز

برای مثال، متیل متاکریلات مایع به طور کلی زمانی که در حالت مایع یا چسبناک باشد قبل از پلیمریزه شدن و پلیمریزه شدن، “رزین” یا “رزین ریخته گری” نامیده می شود.

پلی متیل متاکریلات بعدی اغلب به شیشه اکریلیک یا فقط اکریلیک تغییر نام داده می شود. برخی از رزین ها نیز در پرینت سه بعدی استفاده می شوند.

می توانید در راهنمای این مقاله ما در مورد نحوه کارکرد پرینت سه بعدی یا خرید رزین چاپگر سه بعدی در مورد نحوه استفاده از آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

رزین های پلی استر از واکنش اسیدهای آلی دوبازیک و الکل های پلی هیدریک به وجود می آیند.

آنها بسیار انعطاف پذیر هستند و در برابر حرارت، مواد شیمیایی و شعله مقاومت عالی دارند. آنها معمولا کم هزینه هستند.

آنها برای ساخت و ساز، لمینت، تعمیر خودکار پرکننده ها، چوب اسکی، میله های ماهیگیری، اجزای هواپیما و کشتی، پوشش ها، لوازم تزئینی و بطری ها استفاده می شوند.

شما از پلتفرم کشف تامین کننده توماس برای یافتن تامین کنندگان رزین های پلی استر استفاده می کنید.