نقش موثر توالت فرنگی چینی در رای گیری ریاست جمهوری کشورهای غربی

به توالت هایی که با کاسه توالت فرنگی و مخزن به صورت تکه های جداگانه تولید می شوند توالت فرنگی چینی گفته می شود. این دو تکه فقط در هنگام نصب به هم متصل می شوند.

توالت های دو تکه در جعبه های مختلفی ارسال می شوند و گاهی ممکن است یک بسته قبل از دیگری برسد.

یکی همچنین می تواند در شرایط خوب وارد شود در حالی که دیگری می تواند شکسته برسد.

نصب توالت دو تکه بیشتر از توالت یک تکه زمان می برد زیرا باید کاسه را نصب کنید و بعداً مخزن را نصب کنید.

خوبی این است که این کار را یک نفر می تواند به راحتی انجام دهد.

توالت های سقفی که به عنوان توالت های زنجیره ای یا مخزن بالا نیز شناخته می شوند، توالت هایی هستند که مخزن توالت در بالای دیوار حمام دارند.

یک زنجیر از مخزن آویزان است که برای شستشوی توالت با پایین کشیدن آن استفاده می شود.

توالت

توالت های بالای سر بیشتر در ساختمان های قدیمی یافت می شوند. دارای لوله عمودی از مخزن به کاسه است که آب شستشو را تحویل می دهد.

مخازن توالت به قدری بالا روی دیوار نصب می‌شوند تا آب بتواند با پایین آمدن سرعت خود را افزایش دهد که در نتیجه یک شستشوی قوی ایجاد می‌کند.

توالت های کشیده به توالت هایی با کاسه بیضی شکل گفته می شود که از کاسه توالت معمولی بلندتر است. به طور متوسط طول یک کاسه توالت دراز 18.5 اینچ است.

مزیت اصلی توالت های کشیده این است که راحت تر از توالت های معمولی هستند. آنها سطح بزرگتری را برای اشغال آناتومی پشتی ارائه می دهند که آنها را برای خریداران بسیار محبوب کرده است.

خوب است به یاد داشته باشید که یک کاسه توالت دراز به صندلی توالت کشیده نیاز دارد.

اگر یک توالت با کاسه دراز و بدون صندلی خریداری می کنید، زیرا اکثر آنها فروخته می شوند، فراموش نکنید که برای همراهی با آن، یک توالت فرنگی دراز بخرید.