نمایندگی شیرآلات راسان در تبریز

تبریز که به عنوان شهر آرزوها شناخته می شود، به دلیل برج سازی، مورد توجه نمایندگی های معتبر شیرآلات، من جمله نمایندگی شیرآلات راسان قرار گرفته است. جهت شناخت بهتر این شیرآلات در ادامه با ما باشید.
رشد یک شهر و در نتیجه ساخت و ساز برج های بلند مرتبه، نشان از رونق اقتصادی در آن شهر دارد. شهر تبریز که از قدیم الیام به عنوان یکی از شهرهای مهم ایران مطرح بوده است، امروزه شاهد احداث برج ها و ساختمان های مسکونی چندین و چند طبقه می باشد که جهت تکمیل واحدهای آن نیاز به ابزارآلات و تجهیزات متنوع، من جمله شیرآلات می باشد. از این رو اکثر تولیدکنندگان مطرح ملی، به دنبال ایجاد نمایندگی های فعال در این شهر زیبا و تاریخی می باشند.

  • بیشتر بخوانید: شیرآلات توکار
    شرکت شیرآلات بهداشتی راسان نیز از این قافله جا نمانده است. این برند معتبر ملی با ایجاد نمایندگی های فعال در سطح کلانشهر تبریز، در صدد تامین نیاز مشتریان آن برآمده است. به راحتی می توان با مراجعه به نمایندگی ها فعال در سطح شهر و یا از طریق وب سایت های معتبر ملی، از انواع شیرآلات این شرکت خوش نام و نشان، تهیه و استفاده نمود.
نمایندگی شیرآلات راسان

چرا شیرآلات راسان را انتخاب کنیم؟

شرکت شیرآلات لمسی راسان همواره سعی نموده است با به کار گیری کادری مجرب و توانا و با استفاده از مواد اولیه و مصالح مرغوب، یکی از باکیفیت ترین و زیباترین شیرآلات داخلی را تولید و روانه بازار نماید.
این شرکت با رعایت انواع استانداردهای ملی و بین المللی، همچون استاندارد ISO، در طی سال های متمادی، به دنبال کیفیت برتر و ارائه محصول مرغوب بوده است.
این شرکت جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به دریافت نمایندگی های فعال در سراسر کشور نموده است. به راحتی می توان در سراسر کشور با مراجعه با عاملین فروش محصولات این شرکت، شیرآلات باکیفیت و مرغوب آن را تهیه نمود.
همچنین مدیران این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش گسترده، همواره به دنبال جلب رضایت مشتری و رعایت حقوق مربوط به مصرف کننده بوده است.

نمایندگی شیرآلات راسان

دسته بندی شیرآلات بهداشتی راسان

در کل شیرآلات چشمی بهداشتی این شرکت تولیدی در پنج دسته متفاوت، که هر دسته شامل چندین مدل متنوع می باشد، قرار می گیرند.

  1. شیر دوش
  2. شیر آفتابه
  3. شیر سینک
  4. شیر روشویی
  5. یونیکا و یونیورست